Toon posts:

Beeld staat vast??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb even een vraag,

Sinds een aantal dagen loopt mijn beeld vast als ik Battlefield 2 wil spelen, hiervoor heeft hij het altijd gedaan ( ook op mijn nieuwe monitor )

Bij de nieuwe beta versie van world in conflict staat hij vast, maar als ik mijn muis beweeg dan hoor ik wel dat de comp. niet vast staat, heel vaag, ik kan zelfs iets aanklikken ( maar mijn muis beweegt niet op beeld ) maar als ik iets aanklik dan opent dat menutje zich wel :?

ik zal even uitleggen hoe dat gaat bij battlefield 2:

Spel start gewoon op, menu word weergegeven en hier werkt hij nog perfect. ik kan een map kiezen, en hij laad zelfs, maar zodra het laden voltooid is en hij gaat in de game dan loopt hij vast, beeld doet niks meer, comp. reageert wel gewoon op alt+F4 ??

Ligt dit nu aan mijn videokaart? of aan mijn besturingsprog?
Heb al wel de nieuwe drivers willen downloaden, maar die werkt met .net framework 2.0 en die mist na installatie een bestand??

Mijn specs:

AMD atlon64 3000+ ( beetje overklokt naar 2,1 ghz. )
1gb. geheugen
GPU: ati radeon x550xt 265mb. ( heeft altijd gespeeld, is wel getest met atitool, maar staat altijd standaard )

Hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem, word er gek van 8)7 |:(

• xentron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-12-2023
Zou net zo goed een probleem van die beta kunnen wezen, het is dan ook nog een test versie.
Heb je al wat andere zware games geprobeert?
Als alles daar gewoon prima draait dan is het gewoon het spel zelf.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Altijd eerst terug klokken naar originele speeds... dan verder onderzoeken...

Verwijderd

Topicstarter
Vorkie schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 13:55:
Altijd eerst terug klokken naar originele speeds... dan verder onderzoeken...
dus ik moet mijn processor terugklokken.

( want mijn videokaart heb ik nooit geklokt )

dan ga ik dat vanavond even proberen, ik zal ook even kijken of ik de drivers opnieuw kan installeren.

hopen dat hij weer gaat draaien

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 10:10:
[...]

dus ik moet mijn processor terugklokken.

( want mijn videokaart heb ik nooit geklokt )

dan ga ik dat vanavond even proberen, ik zal ook even kijken of ik de drivers opnieuw kan installeren.

hopen dat hij weer gaat draaien
Mja, inderdaad altijd eerst terugclocken. Dat je je VGA kaart niet hebt overclockt doet er niet toe, indien je zoiets doet loop je in eerste instantie meer kans op artifacts. Het overclocken van je FSB kan gewoonweg zorgen voor een grotere instabiliteit van het geheel.

Voor de rest mag je best zelf wat meer proberen ; drivers, andere games en noem het maar op. :)