Toon posts:

iTtunes] MP3's op HD importeren geeft sorteer problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Concreet voorbeeld. Ik heb een CD van Blof geconverteerd naar MP3. Wanneer ik deze importeer binnen iTunes dan sorteert hij de meeste nummers bij elkaar als één cd. Maar 2 van die nummer sorteert hij apart. De juiste albumfoto wordt wel correct opgehaald. De tagging klopt wel.

Kan je een nummer ook zelf toevoegen aan een aantal MP3's welke als album gezien wordt binnen iTunes? Ik hoop dat jullie mijn vraag begrijpen.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Verwijderd

Topicstarter
:? ben ik nu de enige met dit probleem of is het komkommertijd?

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ook -O-
En ik zou hier ook graag vanaf geraken

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-02 05:39

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Je laatste vraag begrijp ik niet helemaal, maar je kunt bij de nummers die verkeerd zijn in de sortering, proberen om de album-artiest leeg te halen. Hoe het (eventueel) kan dat die wel is ingevuld bij die twee nummers en niet bij de rest, heb ik geen idee van...

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-02 12:32

SpamLame

niks

Lijkt mij dat er een fout bij die 2 nummers (of wat dan ook waar je op sorteert) in de albumtitle van de cd staat (extra spatie ofzo).
Probeer een om de albumtitle van 1 nummer dat wel goed is te kopieren naar die niet goed is en kijk naar het resultaat

Verwijderd

Topicstarter
Hebbes... de id-tag was toch niet helemaal identiek. Bij het ene nummer was album-artiest wel ingevuld en bij de andere niet. Dat resulteerde in 2 aparte albums. Aanpassen op OK klikken en iTunes voegt hem meteen toe tot een bestaand album. Netjes. Probleem is opgelost. Bedankt allemaal.

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook, maar dan met Artiesten. Alles gedubbelchecked op spaties, helpt allemaal niks. Soms staan er dan twee onder elkaar, maar soms staan ze ook apart: Bob Dylan staat bij mij zowel onder de B als onder de D :/
Veranderen en weer terug renamen helpt ook niet.

Ik weet ook zeker dat m'n tags het probleem niet zijn aangezien ze het in iTunes 6 wel goed doen/deden, en volgens mij in 7.1 ook nog.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 21:58 ]

Pagina: 1