Ik heb sinds kort een (tijdelijk) HetNet ADSL abonnementje en begin er nu al spijt van te krijgen. Ik heb dus het probleem dat een hoop websites het niet doen en ook ander verkeer doet het niet. Websites laden redelijk rap tot aan een bepaald punt (soms zie je al een hoop graphics enzo) en dan stopt het en ook volledig. Het gaat niet na een tijd weer door ofzo.
Websites die het niet doen zijn bijvoorbeeld:
www.gmail.nl
www.xs4all.nl
www.telegraaf.nl
www.mijnpostbank.nl
en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast kan ik bijvoorbeeld niet via Lotus Notes bij mijn Domino server die elders staat komen (poort 1352), dus het is niet alleen poort 80/442 die problemen geeft. Zijn er meer mensen bij HetNet die problemen hebben of heb ik dit als enige? Ze hebben daar ook nog zo'n belachelijk dure helpdesk en mailen kun je ook niet
(Tweakers.net doet het overigens wel en ook zonder enige vertraging)
Websites die het niet doen zijn bijvoorbeeld:
www.gmail.nl
www.xs4all.nl
www.telegraaf.nl
www.mijnpostbank.nl
en zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast kan ik bijvoorbeeld niet via Lotus Notes bij mijn Domino server die elders staat komen (poort 1352), dus het is niet alleen poort 80/442 die problemen geeft. Zijn er meer mensen bij HetNet die problemen hebben of heb ik dit als enige? Ze hebben daar ook nog zo'n belachelijk dure helpdesk en mailen kun je ook niet
(Tweakers.net doet het overigens wel en ook zonder enige vertraging)
[ Voor 3% gewijzigd door martdj op 21-07-2007 10:47 ]