Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zou je met deze schade nog naar je klanten durven gaan

Pagina: 1
Acties:

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:46
Mijn vader reed vanochtend te snel achteruit zonder te kijken of de oude auto wel goed op de oprit stond. deze stond er erg raar op.
Gevolg is dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.upload2world.com/pic32/upload2world_b618f.jpg

Nu is de vraag, zou jij hier nog bij je klanten mee langs durven (banken e.d.)
Moet eigenlijk een foto maken als de zon weg is... het weerspiegelt erg en kan er zo geen goeie foto van maken

mijn moeder geeft trainingen.

[ Voor 11% gewijzigd door bastian433 op 21-07-2007 11:08 ]

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 22:49

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Met deze foto is dit niet te beoordelen! Maak eens een nieuwe foto waar de schade duidelijk op te zien is! :)

<edit>
En zoals johnnyv.nl zegt, wat kom je doen bij je klanten?
</edit>

[ Voor 26% gewijzigd door adoy op 21-07-2007 10:36 ]

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat hangt er helemaal vanaf wat je bij die banken komt doen. Als je van een leasemaatschappij bent die de bank gebruikt dan zou ik het fiksen. Ben je een schoonmaker die er werkt dan zou het prima kunnen.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 19:28
Zolang ze geen rijvaardigheidstrainingen geeft zou ik me niet zo druk maken.

Kan het adhv deze foto nou ook weer niet zo goed beoordelen, maar het lijkt me allemaal wel meevallen. Als het me niet aan zou staan, zou ik het laten repareren, maar niet uit oogpunt van mijn klanten.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

paQ

tuurlijk wel.
kom op zeg :D

dacht je dat bij alle banken de buitendienst leaseauto's had? :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:14
nou meestal zet je de auto niet in het kantoor neer neem ik aan, dus de kans dat degene die je spreekt je ziet is niet heel groot. daarnaast heeft bijna iedereen wel eensch schade gereden.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-11 11:50
Schade zowiezo repareren uiteraard, maar zolang dat niet gebeurd is zou ik gewoon langs klanten gaan. Die zitten echt niet naar buiten te kijken om te zien hoe je auto eruit ziet. Zowiezo kun je aan een schade niet zien wie de veroorzaker is! Daarbij ziet dit er helemaal niet ernstig uit, beetje oppervlakkig... Lekkah belangrijk en gewoon gaan :)

Verwijderd

geeft niet, je klant zal je echt niet beoordelen op wat koetswerkschade (tenzij je rijvaardigheidscursussen geeft, en dan nog). Op mijn vakantiejob heb ik vorige week een ongelukje gehad (volledig in mijn recht; iemand die voorrang v rechts genegeerd heeft en ik had juist 5cm te weinig om te remmen), en ik ben gewoon doorgereden (contactgegevens doorgegeven voor afhandeling later) en heb met die wagen de directeur verder naar een of andere vergadering gevoerd, terwijl de voorbumper toch redelijk geschonden was. Daar vallen ze echt niet over, ongelukjes gebeuren nu eenmaal.

edit; het gaat hier zelfs om een lease, maar je kan gewoon niet op gelijk welk moment de wagen aan de kant zetten en wachten op een andere.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 13:34 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik had laatst ook een klein ongelukje waarbij ik een paaltje had geraakt met het complete binnenwerkophanging was kapot en binnenscherm achter was naar binnen en bumper had ik met plakband aan de achterkant geplakt maar ik kon niet anders dan 3 dagen naar klanten toe te gaan voordat mijn auto gemaakt kon worden. Iedereen zei wel wat heb jij nou gedaan? Ongelukje hoort erbij (hoewel 2k wel koud op je dak komt vallen).

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-11 17:01

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Toen ik bij Hella werkte, reed de directeur ook op een gegeven moment met een fikse schade in het achter paneel. Hij ging daarmee rustig naar klanten en maakte zich er echt niet druk om. Ook aan vertegenwoordiger heeft een tijd lang met schade gereden. Een heftruck had z'n lepels in de dorpel geduwt...

Iedereen kan schade rijden, hoe voorzichtig je zelf ook rijdt. Er zijn wel beroepen waar schades maar beter niet zichtbaar kunnen zijn (zoals hierboven beschreven), maar verder zou ik me er weinig zorgen over maken.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Lekker belangrijk. Als je er al mee zit, parkeer je toch ff om de hoek of met de goede kant in het zicht? :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1