Toon posts:

PC blijft om de zoveel minuten enkele seconden hangen

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk de laatste 2 dagen dat mijn pc zonder redenen ff een paar seconden blijft hangen. Dit is echt kut vooral als en spel spel dan gaat de fps naar 1 :|

Ik heb in taak beheer zitten kijken en zie dat cpu om de zoveel minuten enorm omhoog knalt en de pc letterlijk een paar seconden niet reageerd :S

Weet iemand misschien hoe dit kan komen?

Specs :

P4 2,8 GHZ
1024 MB RAM
512 MB ATI Radeon X1650 PRO
XP SP2

Verwijderd

Welk OS?
Welke drivers?
Enz. Enz.

Al eens mobodrivers geupdate, spywarescan en virusscan gedaan? Je geeft niet veel info.

Verwijderd

Topicstarter
windows xp home editon
Welke drivers bedoel je?
Virusscan is ook al gedaan

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 02:18:
windows xp home editon
Welke drivers bedoel je?
Virusscan is ook al gedaan
Waarom denk je dat dit een hardware probleem is? Windows al eens opnieuw geinstalleerd? Net nieuwe software of updates geinstalleerd?

Met de karige hoeveelheid informatie die je geeft is er niet veel anders te doen. Je beschrijft alleen het probleem, maar niemand bezit hier een kristallen bol. Er is nog veel te testen voordat je de schuld aan de hardware kunt geven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

PMG Beleid

We hebben inderdaad geen glazen bol. Hier kunnen we niets mee - je geeft te weinig info (welke drivers? *alle* drivers!) en nergens blijkt dat dit daadwerkelijk een hardwareprobleem is. Probeer die bak eens met een willekeurige LiveCD te booten. Als je probleem daar ook aanwezig is, is het een hardwareprobleem, dan praten we verder. Is het dan niet aanwezig, dan is het software. En iets simpels als een LiveCD pakken om dat uit te sluiten behoort echt tot de basiszelfwerkzaamheid die we van je verwachten *voor* je een topic opent :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.