Na menig tijd op google te hebben gezeten zonder enig relevante informatie te hebben gevonden doe ik mijn poging tot hulp. Ik ben bezig in C++ een (server) programma te schrijven dat logboeken bijhoudt van bijvoorbeeld onbekende "packets" met ip-adress ect in een xml formaat op te slaan.
Nu zou ik graag, indien mogelijk, deze xml files uitlezen m.b.v. xsl (stylesheet). Tot zover lukt dit alles me prima. Om het overzicht te bewaren zou ik graag sorteer functie willen inbouwen, om dat zo te doen heb ik een manier nodig om variables te kunnen parsen.
Normaal onder php is dit vrij gemakkelijk met
Log.php?sort=byip
Maar is er ook een mogelijkheid hiervoor met xml (hou er wel rekening mee dat het niet op een externe server gedraaid wordt, dus enige cheats om asp of php te gebruiken tellen niet
)
In iedergeval alvast bedankt.
Nu zou ik graag, indien mogelijk, deze xml files uitlezen m.b.v. xsl (stylesheet). Tot zover lukt dit alles me prima. Om het overzicht te bewaren zou ik graag sorteer functie willen inbouwen, om dat zo te doen heb ik een manier nodig om variables te kunnen parsen.
Normaal onder php is dit vrij gemakkelijk met
Log.php?sort=byip
Maar is er ook een mogelijkheid hiervoor met xml (hou er wel rekening mee dat het niet op een externe server gedraaid wordt, dus enige cheats om asp of php te gebruiken tellen niet
In iedergeval alvast bedankt.