Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik ben van plan om een klein affiliate bedrijf op te richten, maar ik ben me eerst aan het oriënteren op de markt.

Hoe werkt het ook al weer? Het aff.bedrijf zorgt voor promotiemateriaal en klanten (bedrijven dus) en de webmasters kunnen het promotiemateriaal downloaden.

De webmasters plaatst een banner op zijn site.

Als er een bezoeker klikt op de banner, hoe gaat het dan verder?

Naar welke site wordt de bezoeker doorgeschakeld (aff. bedrijf of bedrijf van de aanbieder)

En hoe weet het aff. bedrijf dan wanneer ze de webmasters moeten uitbetalen?

Willen jullie alsjeblieft het e.e.a. uitleggen?

Alvast bedankt. :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:49

Onbekend

...

Zodra de link wordt uitgevoerd moet er een tellertje 1tje optellen....

Zie ook eerste resultaat van Google: http://www.google.com/sea...iliate+bedrijf+&btnG=Zoek

Edit: Volg eens de weg die een advertentie van Google aflegt.

[ Voor 16% gewijzigd door Onbekend op 20-07-2007 23:35 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:13
je bent van plan iets op te zetten, waarvan je geen idee heeft hoe je dit technisch kan realiseren?
Mijn tip: Of ga je flink in de materie verdiepen, of bespaar je de moeite

Om toch nog enigsinds nuttig te zijn: Kijk eens naar de huidige bedrijven als TradeDoubler, TradeTracker, M4N, etc etc

[ Voor 29% gewijzigd door mrFoce op 20-07-2007 23:34 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

Allereerst welkom op GoT Bekijker :)

Je vraag hoort niet echt in WI denk ik, daarbij doet
Willen jullie alsjeblieft het e.e.a. uitleggen?
overkomen alsof je antwoorden wilt van ons als ware je ze aan een helpdesk stelt. GoT is zeer zeker geen helpdesk, daarentegen zien we wel graag een discussie voorbij komen uiteraard.

Ik adviseer je in het vervolg wat meer informatie in je topicstart te zetten. Denk daarbij aan wat je zoal zelf hebt gevonden, waar je hebt gekeken voor je vraag etc. In feite wat hier staat :)

Hoe duidelijker en beter je topicstart, hoe beter de antwoorden die je zult krijgen ;)

Dit topic is gesloten.