Laptop videokaart voor Vista HP?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10-2025
Beste allemaal,

Momenteel heb ik een aantal laptops geselecteerd die voor mij in aanmerkingen (office, photoshop, dreamweaver, flash).
Varierend van 1,6Ghz tot 1,8Ghz processoren, dit zal mijn inziens niet super veel uitmaken.
Voor de rest overal geheugen van 2GB, en redelijk grote harde schijf met 15,4" scherm.

Maar welke videokaart is nou redelijk goed geschikt voor Vista, dus dat ik kan tabben in 3D zonder dat het hapert.

Lijst met benchmarks:
Notebook Check.

In de systemen zitten deze kaarten: Go 7400, Go 7300, , X1300, Go 7200..

Is nou echt een 7400 aan te raden of nog beter?

Bedankt .

Verwijderd

Zelfs de GMA950 is al geschikt voor Vista, dus wat dat betreft: Ongeveer iedere videokaart is geschikt voor Vista incl Aero.

Als je geen Aero behoeft is elke videokaart wel geschikt.

Op internet is gemakkelijk te vinden wat de eisen zijn voor Aero, gewoon even de Microsoft website checken. Of de videokaart die je op het oog hebt voldoet aan die eisen kun je dan weer vinden op de website van de fabrikant.

1 + 1 = 2 toch?

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-10-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:07:
Zelfs de GMA950 is al geschikt voor Vista, dus wat dat betreft: Ongeveer iedere videokaart is geschikt voor Vista incl Aero.

Als je geen Aero behoeft is elke videokaart wel geschikt.

Op internet is gemakkelijk te vinden wat de eisen zijn voor Aero, gewoon even de Microsoft website checken. Of de videokaart die je op het oog hebt voldoet aan die eisen kun je dan weer vinden op de website van de fabrikant.

1 + 1 = 2 toch?
Idd, zo simpel kan het in principe zijn. Maar ik bedoel eigenlijk niet het minimum maar moet wel wat extra's kunnen dus niet dat die alles maar net trekt........

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

no11 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 23:09:
[...]
Idd, zo simpel kan het in principe zijn. Maar ik bedoel eigenlijk niet het minimum maar moet wel wat extra's kunnen dus niet dat die alles maar net trekt........
Dan moet je eerst je eisen duidelijk formuleren, je budget bepalen en als je dat toch gedaan hebt, dan kun je daarna zelf ook de keuze maken. Eigenlijk heb je geen echte vraag, dit kan en moet je gewoon zelf uitzoeken ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

Dit is zoekwerk en op GoT zien we graag dat men zelf even het één en het ander uitzoekt :).
Zie Google - 'minimale specificaties vista aero go7400' bijvoorbeeld.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.