Hallo Ik heb hier een XFX 7600GT en dan om specifiek te zijn de GUGL3 versie. er zijn namelijkj ook nog andere versies door XFX uitgebracht. Ik heb ook eeen MSI K9n SLI-Platiunum mobo die vanzelfsprekend SLI ondersteund.
Aangezien ik een extra 7600GT wil gaan kopen om zo een SLI-opstelling te krijgen heb ik een paar vraagjes.
1- kan ik er een andere XFX 7600 GT bijzetten waarvan de laatste code net iets anders is. zie XFX site.XFX site
2- Kan ik er een XFX 7600 GT Fatility of een XFX7600 GT XXX zonder problemen bijzetten?
3- Is het mogelijk een ^7600 GT kaart van een ander merk, maar wel met dezelfde specs bij zetten?
4- Kan dit ook met eentje met andere specs, maar wel 7600 GT?
Alvast bedankt.
Jelle
Aangezien ik een extra 7600GT wil gaan kopen om zo een SLI-opstelling te krijgen heb ik een paar vraagjes.
1- kan ik er een andere XFX 7600 GT bijzetten waarvan de laatste code net iets anders is. zie XFX site.XFX site
2- Kan ik er een XFX 7600 GT Fatility of een XFX7600 GT XXX zonder problemen bijzetten?
3- Is het mogelijk een ^7600 GT kaart van een ander merk, maar wel met dezelfde specs bij zetten?
4- Kan dit ook met eentje met andere specs, maar wel 7600 GT?
Alvast bedankt.
Jelle
[ Voor 8% gewijzigd door MrBigfield op 20-07-2007 22:45 ]