Toon posts:

Nieuwe printer en Windows XP geeft 0x00000051 melding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik aan onderstaand systeem een printer (HP Photosmart 2575 All-In-One) aansloot draaiende op Windows XP Professional kreeg ik een: 0x00000051 melding, blauw scherm, ook opnieuw installeren lukt niet omdat ik dan in een blauw scherm kom. Veilige modus is ook niet benaderbaar, omdat de computer dan in een loop zit....Iemand een idee? Systeem is net 4 weken oud en de printer is nieuw

- Zwarte Chrono middletower met 450Watt voeding
- Asus A8V-VM SE, VGA, Dual-DDR400, PCI-E, Soc939
- AMD64 3700+ (2,0G) 512kb Box VENICE Soc939
- 1024MB DDR400 PC3200 geheugen
- WD 80GB SATA 7200rpm 8mb p/n: WD800JD
- NEC DVD-brander 18 speed
- AOpen PCX6600-DV256 256mb PCI-E DVI + TV out
- All-in-One interne cardreader ZWART 3.5"
- 10/100Mbit LAN
- Onboard Sound

Verwijderd

Topicstarter
link naar screenshot van BSOD

een image van 1600x1200 in het forum posten is een beetje te gek, vind je ook niet?

[ Voor 52% gewijzigd door alt-92 op 20-07-2007 22:06 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

lees deze maar eens door: http://www.winforums.com/showthread.php?t=9508

en probeer eens CHKDSK te draaien vanaf de windows installatie cd, via de reparatie console

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 20-07-2007 22:07 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:57:
link naar screenshot van BSOD

[mbr]een image van 1600x1200 in het forum posten is een beetje te gek, vind je ook niet?[/mbr]
Ben lang niet meer actief geweest en kon geen edit knop vinden zo gauw, thnx voor editten, my mistake.

Thnx voor de eerste link, ik ga even kijken

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=150129 is in NL, daar staat ook het nodige

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

Topicstarter
Die Engelse link :? 8)7
Die Nederlandse link heeft dode links en had ik ook al gezien...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu door middel van de Windows XP Home cd de pc aan het formatteren, misschien dat het nu wel lukt... met de Windows XP Pro cd lukte het tot nu toe niet!! Wordt er helemaal gek van, 4 weken geleden voor iemand gekocht en over 2 dagen ga ik op vakantie. Mensen hadden al pech, 2 jaar terug pc gekocht bij mij en die is 6 weken terug door de onweer getroffen, hele tijd zonder pc gezeten. En nu dit weer |:(
Pagina: 1