USB hub met utp aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215994

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb deze week een Toshiba dynadock gekocht, Dit is een portreplicator met extra usb poorten, dvi uitgang, optische uitgang en een netwerk aansluiting. Ik heb deze aangesloten op m'n laptop alles doet het verder perfect ook het internet doet het. Alleen wanneer ik een *.nzb bestand wil downloaden van yabse.nl of binsearch.info geeft internet explorer de volgende fout: "Decoderen van de inhoud is mislukt". Als ik dit zelfde bestand download via wireless in m'n laptop kan het bestand wel gewoon gedownload worden. Wat kan hier het probleem zijn?

Het lijkt net of er enkele bitjes verloren gaan van de dynadock naar de laptop. Deze 2 zijn verbonden via USB 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 16:09
Treed er ook datacorruptie op bij andere files?

En als je (bv) een NZBtje binnenhaalt via een share?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52272

Ik heb dezelfde USB hub met VGA aansluiting. Hierbij krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om op mijn monitor een kloon van mijn laptopbeeld te krijgen. Alleen het externe bureaublad wordt uitgebreid naar de monitor. Ik wil graag klonen, maar dit lukt niet met de normale instellingen....

Met een andere laptop of een andere monitor houd ik hetzelfde probleem.. Iemand ervaring met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi Wan Kinobi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 11:51

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

Ik ben op zoek naar informatie betreft de dynadock.

ik heb een laptop met een te heet geworden vga kaart, en mijn idee is om mijn monitor via de dynadock te laten lopen ipv interne graphics.

heeft iemand hier ervaring mee ?

dus zeg maar, zit er in het dynadock een externe graphic card ?

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:29

SA007

Moderator Tweaking
@Obi Wan Kinobi -> nee, het is een port replicator, daar zit geen vga kaart in.

offtopic:
Dit is wel ver van het originele onderwerp om een 2 maanden oud topic mee te schoppen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi Wan Kinobi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-04 11:51

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

ok, dan moet ik toch een oude sitecom cn-105 zien te bemachtigen.
SA007 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:08:

offtopic:
Dit is wel ver van het originele onderwerp om een 2 maanden oud topic mee te schoppen niet?
mee eens, maar helaas heb ik het nu pas aan de hand, en na een speurtocht voor informatie was dit het enige topic waar de dynadock werd genoemd.

[ Voor 74% gewijzigd door Obi Wan Kinobi op 04-11-2007 18:30 ]

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Pagina: 1