Toon posts:

wazige strepen op monitor softwarematig

Pagina: 1
Acties:
  • 288 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
goedenavond

ik heb een samsung 226bw aangesloten op een geforce 6200 met de meest recente videokaart drivers en zie met name bij donkere achtergronden wazige strepen door het beeld heen. Het is softwarematig, want tijdens het opstarten zie ik het niet en ook tijdens het verslepen van windows vensters bewegen die strepen mee op het scherm.

Ter illustratie een screenshot genomen tijdens het kijken van een film (film zelf wordt blijkbaar niet meegenomen in de screenshot):

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/6324/jeziethetheelergwp1.th.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 20:48 ]

Verwijderd

ik zie weinig als,zwart wit plaatje

Verwijderd

Topicstarter
als je goed kijkt, in het midden van het zwarte gedeelte 2 cm van de bovenkant en nog een blauwachtige streep iets daar rechtsonder..

Verwijderd

umm,ik zie echt niks hoor,kan aan mij liggen maar?

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Zie wel rechts bovenin het wittige stuk. Lijkt er bijna op dat het een stukje is wat is ingebrand in het beeld. Misschien een programma/spel waarbij dat stuk overeen komt?

Patient gamer

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Staat de resolutie op 1680x1050 en is het scherm aangesloten met een DVI kabel?

De Samsungs willen nog wel eens een blauwe streep weergeven als ze niet op hun native resolutie worden ingesteld.

[ Voor 42% gewijzigd door mieJas op 21-07-2007 10:39 ]

Yes, but no.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 20:52:
umm,ik zie echt niks hoor,kan aan mij liggen maar?
Misschien zie je het nu? Ik heb de brightness en contrast van het plaatje wat opgeschroeft.

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/62dett5.jpg

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb het aangesloten op de dvi. bij films zie ik het altijd op dezelfde plaats. maar speel ook fifa 07 en dan zie ik dezelfde strepen ook op een andere plaats.
Pagina: 1