Hallo,
Ik heb het (luxe)probleem dat ik vind dat mijn pc te luidruchtig is. hier wil ik verandering in brengen.
Mijn systeemspecs.
MSI K9n SLI Platinum
Amd Athlon X2 3800+ @ 2500Mhz
XFX 7600GT 256 Mb DDR3 @ stock (wil nog wel overclocken)
Kingston Hyper X 1Gb (KHX6000)
Over paar dagen nog 2Gb extra KHX6400
Cooler Master eXtreme Power 430W ATX voeding.
Thermaltake Soprano, zwart, window
Maxtor DiamondMax 21 320GB
Nu heb ik voor mijn proc al een nieuwe koeler gekocht, Ruby Orb. Deze heb ik nog niet binnen, maar ik ben bang dat dit niet voldoende is om mij stil te kunnen laten werken achter mijn pc.
Thermaltake Soprano heeft 2x 120mm fans en 1x 80mm fan. In de reviews staan allemaal dat de kast erg stil is, maar ik ervaar dit dus niet zo. wel heb ik in 1 review gelezen dat de fans lawaar maakten op 12V, hoe kan ik dit veranderen? en het liefst zonder enige pinnetje oid te verbuigen/breken?
Alvast erg bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:)
Jelle
Ik heb het (luxe)probleem dat ik vind dat mijn pc te luidruchtig is. hier wil ik verandering in brengen.
Mijn systeemspecs.
MSI K9n SLI Platinum
Amd Athlon X2 3800+ @ 2500Mhz
XFX 7600GT 256 Mb DDR3 @ stock (wil nog wel overclocken)
Kingston Hyper X 1Gb (KHX6000)
Over paar dagen nog 2Gb extra KHX6400
Cooler Master eXtreme Power 430W ATX voeding.
Thermaltake Soprano, zwart, window
Maxtor DiamondMax 21 320GB
Nu heb ik voor mijn proc al een nieuwe koeler gekocht, Ruby Orb. Deze heb ik nog niet binnen, maar ik ben bang dat dit niet voldoende is om mij stil te kunnen laten werken achter mijn pc.
Thermaltake Soprano heeft 2x 120mm fans en 1x 80mm fan. In de reviews staan allemaal dat de kast erg stil is, maar ik ervaar dit dus niet zo. wel heb ik in 1 review gelezen dat de fans lawaar maakten op 12V, hoe kan ik dit veranderen? en het liefst zonder enige pinnetje oid te verbuigen/breken?
Alvast erg bedankt en ik hoop dat jullie me kunnen helpen:)
Jelle