Toon posts:

XP loopt vast na inloggen en doet niks meer.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb Window XP met SP2. Als ik mijn PC nu met XP opstart doet ie het gewoon. Kan gewoon inloggen enz. Maar nu komt het na het inloggen doet mijn PC niks meer . Zelfs niet CTRL+ALT+DEL. Ik heb ook veilige modus geprobeert, maar dat is idemdito. Wat kan ik er nu eigenlijk aan doen om Windows XP weer "Levend" te krijgen. Het ergste vind ik dan. Ik kan nu helemaal NIET MEER BIJ MIJN BESTANDEN. En foto's die erop staan. Nog naderende info ik heb de C: nog 2 partitieties gegeven;)
Waar ik nu over zit te denken is C: met window formateren en Vista erop te gooien. Dit word dan de 2e vraag. Kan dit dan eigenlijk wel Is dit aan te raden

Met vriendelijke groet,
Ruben

http://img530.imageshack.us/my.php?image=p7200001qm1.jpg
http://img186.imageshack.us/my.php?image=p7200002iv5.jpg

Verwijderd

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik weet waardoor het komt. Nu moet het nog worden opgelost. Het gebeurt nadat ik de drivers van de USB-controller installeer. Daarna loopt de PC iedere keer vast na het inloggen. Overigens als ik voor het inloggen een tijdje wacht loopt de PC ook vast.
Wie kent dit probleem?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Je kunt eens 'sfc /scannow' proberen vanuit de repairconsole. (via f8 bij het opstarten)

Als je XP op een andere partitie hebt dan je persoonlijke bestanden blijven deze intact.

edit: probeer eerst onderstaande post eens

[ Voor 45% gewijzigd door Kixtart op 24-07-2007 14:15 ]

☻/
/▌
/ \

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
F8 bij het opstarten (voordat het windows xp logo komt) en laatst bekende configuratie ?

Wat altijd nog kan is een windows xp installatie doen en de huidige windows xp installatie repareren.
Dan behoud je je bestanden/instellingen

[ Voor 45% gewijzigd door Viper® op 24-07-2007 14:14 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Probeer eens wat kabels er uit te trekken (USB, netwerk, eigen alles wat je niet perse nodig hebt om te kunnen booten). Lijkt er op alsof de computer ergens op aan het wachten is, en meestal betreft dat iets externs.