Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CSS] menu over andere div (IE niet, FF wel)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een drop-down menu (http://www.sitemasters.be...pdown_menu_-_Pseudo_class), vnl gebaseerd op CSS te plaatsen in mijn site.
Het submenu moet echter over een andere div heen komen, maar het gaat er juist 'onder'. Het wordt veroorzaakt door de position:relative in de andere div.

Het toevoegen van een hoge z-index werkt niet bij mij.

In FF werkt het echter prima, dit probleem is alleen in IE, zowel 6 als 7. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 15:54 ]

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

Waarschijnlijk omdat je alles absoluut positioneert. Maar als je nu eerst ons wat code of een link kan geven dan kunnen we iig meer. Onze glazen bol kan het namelijk niet ineenkeer verzinnen :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
disjfa schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:00:
Waarschijnlijk omdat je alles absoluut positioneert. Maar als je nu eerst ons wat code of een link kan geven dan kunnen we iig meer.
Ik gebruik het script wat op deze pagina wordt uitgelegd: http://www.sitemasters.be...pdown_menu_-_Pseudo_class

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-11 19:45

TeeDee

CQB 241

En geef nu eens een link naar de pagina waar je dat script hebt gebruikt?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geef in dit topic een test-case met alleen relevante code (tussen [code=html] en / of [code=css][/] tags, anders kunnen wij niks anders doen dan dit topic sluiten :)[/]

Een testcase geeft je ook de gelegenheid om je probleem te isoleren en te vergelijken met bijvoorbeeld een tutorial ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.