Toon posts:

Wat te doen met enquetes?

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Was er vroeger niet een onzip of een troep topic waar je alles kon plaatsen over van alles??

Ik moet namelijk voor stage een enquete houden.

En toevallig gaat dit over, hoe kan je jongeren in de leeftijd 12 tot en met 16 jaar betrekken bij een website?

En zoek nog mensen in de leeftijd 12 tot en met 20 jaar die deze enquete willen invullen.

kost maar 5 min.

Maar mag ik het ergens plaatsen ? en zo ja waar zou dat moeten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Algemene faq
Voor enquêtes is het nodig toestemming te vragen aan een moderator van dat forum of de admin van de hoofdgroep. Let er wel op dat je sowieso je onderzoek moet uitleggen en dat er in het topic reden moet zijn voor discussie.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26

Cyphax

Moderator LNX
Ik zou het aan BtM909 vragen. :P
(in een mailtje of DM)
't Klinkt als een onderwerp waar prima over te discussieren valt verder.

[ Voor 39% gewijzigd door Cyphax op 20-07-2007 15:45 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Cyphax schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:45:
Ik zou het aan BtM909 vragen. :P
(in een mailtje of DM)
't Klinkt als een onderwerp waar prima over te discussieren valt verder.
hangt er vanaf. BtM909 is van WEB/GFX/DTE.

Wanneer je een discussie over inhoud van een website, of reclame op straat of weetikwat wilt houden lijkt mij dit niet de goede plek.

De topicstarter zou iets duidelijker kunnen uitleggen waar hij het over wil hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 20-07-2007 15:51 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Enquêtes komen eigenlijk bijna altijd in Stuffis Generalis terecht en dat lijkt me nu ook de beste plaats. Maar neem inderdaad eerst maar even contact op met een van de plaatselijke moderators. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26

Cyphax

Moderator LNX
BasieP schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:50:
[...]

hangt er vanaf. BtM909 is van WEB/GFX/DTE.

Wanneer je een discussie over inhoud van een website, of reclame op straat of weetikwat wilt houden lijkt mij dit niet de goede plek.
Het leek mij wel een beetje bij webdesign passen als je de vraag stelt "hoe kan je jongeren in de leeftijd 12 tot en met 16 jaar betrekken bij een website?" :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Ik heb de titel wat veranderd :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Lijkt me op het eerste gezicht inderdaad iets wat in SG zou kunnen. Doe mij of een van de andere SG-moderators even mailen of stuur een DM zodat we inhoudelijk even naar je verzoek kunnen kijken :)

Algemeen antwoord: vraag het aan een moderator van het subforum waarvan je denk dat het het beste past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor jullie reacties. ik zal het bij stuffis eerst eens proberen.

Het is niet specifiek gericht op 1 website. meer algemene vragen die voor mij nog een beetje onduidelijk zijn, aangezien ik zelf niet in de leeftijd categorie val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09 10:30

Dennahz

Life feels like hell should.

Wellicht kan je het ook op een forum als http://forum.scholieren.com proberen? Daar is voornamelijk die leeftijdcategorie actief en wie kan je nou beter antwoord geven dan je doelgroep? :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dennahz schreef op maandag 23 juli 2007 @ 08:48:
Wellicht kan je het ook op een forum als http://forum.scholieren.com proberen? Daar is voornamelijk die leeftijdcategorie actief en wie kan je nou beter antwoord geven dan je doelgroep? :)
Dankje voor je tip, toevallig heb ik hem daar al staan :D. maar dit heeft tot op heden nog niet veel reacties opgeleverd......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 09:13:

maar dit heeft tot op heden nog niet veel reacties opgeleverd......
Waarschijnlijk kan dat ook eraan liggen hoe je zo'n verzoek op een forum stelt ....

het is niet om te pesten dat men op tweakers.net een regel heeft dat er nét wat meer moeite gedaan moet worden aan een startpost van een oproep om een enquette in te vullen, bv ook een korte uitleg over de stelling waarnaar onderzoek gedaan wordt, en bv een aanleiding om ook op het forum een discussie erover te houden:

juist doordat zoiets een thread 'levend' houdt, krijg je ook makkelijker response op je enquette.... enkel een plat 'verzoek (zoals het in de startpost al zo plastisch omschreven werd: "een onzip of een troep topic waar je alles kon plaatsen over van alles"; tjha, daarvan kun je ook vooraf al verwachten dat de zinnige response op zulke topic zo goed als null is)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1