Ik ben mijn Vista Sidebar al een paar dagen kwijt, maar had hier nog geen verdere aandacht aan geschonken. Ik dacht namelijk dat het gewoon de service was die voor een of andere reden niet op autostart stond. Toen ik hem vandaag weer wou aanzetten kon ik de service nergens meer vinden, en als ik de sidebar manueel wou starten via Control Panel kreeg ik melding dat Sidebar.exe niet gevonden was. De directory C:\Windows\Program Files\Windows Sidebar bestaat zelfs niet meer.
Ik heb geen idee hoe of waarom de files weg zijn. Andere mensen die aan deze computer gezeten hebben weten natuurlijk van niks (Ofcourse...). Ik heb geen system restore punten meer die de files terugzetten, en geen recovery software die ze kan vinden.
Wat zou de beste manier zijn om de Sidebar files terug te herstellen, afgezien van een nieuwe Vista installatie?
Edit: De versie is Vista Ultimate 32bits
Edit 2: Never mind, gefixed. Files van een Vista installatie van een kameraad gekopieerd. Mag een slotje op.
Ik heb geen idee hoe of waarom de files weg zijn. Andere mensen die aan deze computer gezeten hebben weten natuurlijk van niks (Ofcourse...). Ik heb geen system restore punten meer die de files terugzetten, en geen recovery software die ze kan vinden.
Wat zou de beste manier zijn om de Sidebar files terug te herstellen, afgezien van een nieuwe Vista installatie?
Edit: De versie is Vista Ultimate 32bits
Edit 2: Never mind, gefixed. Files van een Vista installatie van een kameraad gekopieerd. Mag een slotje op.
[ Voor 7% gewijzigd door MadmartiganL op 20-07-2007 16:59 ]