Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Tsjah. PCI-E is PCI-E lijkt me.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja precies, lijkt mij ook, maar het stoorde mij een beetje dat die typenummers van die systemen erachter staan..
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003
Deze kaart kun je gewoon in een andere pc duwen, het is gewoon een Quadro kaartje namelijk.
Er lijkt me verder niets van HP aan dit kaartje. Gewone standaard Nvidia Quadroburrug schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:48:
Ja precies, lijkt mij ook, maar het stoorde mij een beetje dat die typenummers van die systemen erachter staan..
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ok dan ben ik er wat geruster gesteld over
want tja je weet t nooit met Compaq.. 
Ik heb pas ook wat gehad met een ADD2/DVO kaart van HP, wat ook wat vaagheid met zich meebracht en die kaartjes zijn niet de goedkoopste, dus je kan het beste even goed uitpluizen over hoe en wat, het is immers geen biertje wat je koopt
slotje erop
Ik heb pas ook wat gehad met een ADD2/DVO kaart van HP, wat ook wat vaagheid met zich meebracht en die kaartjes zijn niet de goedkoopste, dus je kan het beste even goed uitpluizen over hoe en wat, het is immers geen biertje wat je koopt
slotje erop
Verwijderd
compaq is van hp, zou dus zowiezo geen probleem moeten zijn.. en een pci-e kaartje van hp kun je gewoon in elke computer stoppen, ook bijv eeen dell of een zelf samengestelde
Idd, en dan nog, waarom bel je HP/Compaq niet gewoon 
Beetje eigen nadenkwerk mag ook. Dit topic gaat niet op slot omdat TS erom vraagt, maar omdat TS weer eens aan het handje gehouden wil worden. Dat soort luiheid waarderen we niet op GoT.
Beetje eigen nadenkwerk mag ook. Dit topic gaat niet op slot omdat TS erom vraagt, maar omdat TS weer eens aan het handje gehouden wil worden. Dat soort luiheid waarderen we niet op GoT.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()