Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:13
Hallo ik heb even een vraagje want het scherm van mijn Zune is vandaag overleden, zijn er nog oplossingen om deze te (laten) repareren aangezien ik geen garantie heb hier in Nederland en ik ken ook niemand in Amerika waar ik anders heen zou kunnen sturen...

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
kees89 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:24:
Hallo ik heb even een vraagje want het scherm van mijn Zune is vandaag overleden, zijn er nog oplossingen om deze te (laten) repareren aangezien ik geen garantie heb hier in Nederland en ik ken ook niemand in Amerika waar ik anders heen zou kunnen sturen...
Ik heb ook hetzelfde probleem, enige wat ik heb kunnen vinden is via ipodmods.com voor 150 dollar.. en 150 dollar voor een scherm is duur want je kan al voor 190 dollar een zune halen... Ik had een scherm gevonden voor 100 dollar incl shipping via zuneboards.com .. hij heeft gezegd dat die het heeft verstuurd op 1 juli.. het is nu 20 juli en heb nog steeds niks binnen.. hij reageert ook erg langzaam op mijn mails... nog steeds geen trackingnumber gekregen terwijl ik het zogenaamd na eht weekend zou krijgen omdat hij op vakantie was... Nu ben ik dus erg pissed omdat ik bijna op vakantie ga en geen mp3 speler heb...

ik ga denk ik proberen de zune te verkopen... want ik heb er nu niks aan.. :'(

• kyddil
Ik heb dit voor je gevonden

http://cgi.ebay.com/Micro...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

shipping costs = 20 dollar

dus rond de 80 euro inclusief verzendkosten...

• kees89
kyddil schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 19:50:
Ik heb dit voor je gevonden

http://cgi.ebay.com/Micro...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

shipping costs = 20 dollar

dus rond de 80 euro inclusief verzendkosten...
Dat is wel een goede optie ja!
Ik had ondertussen het plan om de Zune maar even te laten liggen en een andere (budget) mp3-speler te halen. Dan wacht ik tot de Zune hier in Europa uitkomt en laat hem dan onder garantie repareren.
Maar nu ik jouw tip lees zit ik echt enorm te twijfelen..
Wat een gedoe he?

• kyddil
kees89 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 20:46:
[...]

Dat is wel een goede optie ja!
Ik had ondertussen het plan om de Zune maar even te laten liggen en een andere (budget) mp3-speler te halen. Dan wacht ik tot de Zune hier in Europa uitkomt en laat hem dan onder garantie repareren.
Maar nu ik jouw tip lees zit ik echt enorm te twijfelen..
Wat een gedoe he?
Ik denk niet dat jouw methode lukt, omdat dit geen europees model is en als de zune in nederland uitkomt wordt het een heel ander model

Ik heb gelukkig een mail gekregen dat mijn zune scherm wel is verstuurd, en als bijlage een kopie van de tracking nummer en bon.. dus ik ben weer blij :)

• kees89
kyddil schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 21:15:
[...]

Ik denk niet dat jouw methode lukt, omdat dit geen europees model is en als de zune in nederland uitkomt wordt het een heel ander model

Ik heb gelukkig een mail gekregen dat mijn zune scherm wel is verstuurd, en als bijlage een kopie van de tracking nummer en bon.. dus ik ben weer blij :)
Nou ik ben ook om, ga zometeen ook een scherm bestellen
Pagina: 1