Ik ben op zoek naar een gluidskaart, er zijn daarbij 5 wensen (of eigenlijk meer vereisten)
- Geluidskwaliteit gelijkwaardig aan circa M-audio revolution en/of Auzentech X-Meridian 7.1
- Asio2 (en/of kernelstreaming) ondersteuning.
- Een 1/4" headphone uitgang voor mijn Grado sr225
- ongewijzigde sample frequentie over coax spdif. (44.1 KHz / 16bit flac en wav bestanden)
- ondersteuning voor Linux en/of andere besturingssystemen buiten Windhoos
Ik heb van M-audio een kaart gevonden die over dergelijke opties beschikt, dit is een externe fire-wire geluidskaart. Maar zo te zien ondersteund deze geen besturingssystemen buiten xp/2000 en macOS. Verder heb ik niets kunnen vinden dat aan mijn wensen voldoet...
Weet iemand een andere optie binnen een budget van circa 150 euro?
Mag ook een interne PCI kaart zijn, maar dan zonder 5,25" of 3,5" frontbay gevalletje...
- Geluidskwaliteit gelijkwaardig aan circa M-audio revolution en/of Auzentech X-Meridian 7.1
- Asio2 (en/of kernelstreaming) ondersteuning.
- Een 1/4" headphone uitgang voor mijn Grado sr225
- ongewijzigde sample frequentie over coax spdif. (44.1 KHz / 16bit flac en wav bestanden)
- ondersteuning voor Linux en/of andere besturingssystemen buiten Windhoos
Ik heb van M-audio een kaart gevonden die over dergelijke opties beschikt, dit is een externe fire-wire geluidskaart. Maar zo te zien ondersteund deze geen besturingssystemen buiten xp/2000 en macOS. Verder heb ik niets kunnen vinden dat aan mijn wensen voldoet...
Weet iemand een andere optie binnen een budget van circa 150 euro?
Mag ook een interne PCI kaart zijn, maar dan zonder 5,25" of 3,5" frontbay gevalletje...
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...