ik heb net een nieuwe easynote BU laptop gekocht, en ik merk dat 4 toetsen heel raar reageren: als ik een v intyp, springt de prompt een regel naar boven in de tekst, als ik een t of een g typ springt hij een regel naar onder, en bij een zes geeft hij £6 met dat pond teken ervoor. Dit heb ik nog nooit meegemaakt en er ook nog nooit van gehoord, de laptop is splinternieuw. Mijn instelling staat op Belgian comma, maar tijdens de alleerste keer opstarten bij het packard bellscherm waar ik mijn registratiegegevens moest invullen was dit al... Is hier iets aan te doen? Ik heb al geprobeerd de instellingen naar US Intl te zetten, en dat helpt ook niet.
bestaat er een mogelijkheid de input van het toetsenbord te wijzigen per toets?
Verwijderd
Heb je soms een english UK toetsenbord, probeer die instelling eens.http://www.microsoft.com/...up/expert/reginalsup.mspx
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 12:22 ]
er staat windows Vista voorgeïnstalleerd, ik heb gebeld naar de packardbell helpdesk, en die wisten van niks; terug naar fabrieksinstellingen zetten vertelden ze me, dan zal het wel opgelost zijn. Niet natuurlijk. Weer tzelfde liedje. Ik heb al ctrl+shift geprobeerd, en verschillende talen ingesteld bij toetsenbordinstellingen maar niets helpt...
Dit heeft toch echt niets te maken met Opslagmedia & I/O Controllers
Move Opslagmedia & I/O Controllers > Overige Hardware
Move Opslagmedia & I/O Controllers > Overige Hardware
Verwijderd
Staat numlock niet aan? Bij veel laptops zit het rechter numpad van een gewoon toetsenbord onder de letters als numlock aanstaat.
neen, num lock probleem is het niet...Aangezien de problematische toetsen 6TGenV zijn, en 'toevallig' verticaal geplaatst staan op het toetsenbord, bestaat er een sterk vermoeden van hardwarefout.
Na 1 dag mag ik hem dus al binnensteken.
Moraal: koop nooit Packard Hell...
Na 1 dag mag ik hem dus al binnensteken.
Moraal: koop nooit Packard Hell...
Pagina: 1