Toon posts:

[Hotmail] Hotmail raakt structureel attachments kwijt.

Pagina: 1
Acties:
  • 487 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Lees dit maar eens:
http://hubpages.com/hub/H..._Of_All_Attachment_Emails
The final results bore out the "conventional wisdom." If emails were donuts, Hotmail would be HomerSimpsonMail. I don't need to reiterate the figures, there they are in blue and red. But for a Hotmail account to destroy up to 81% of all emails with attachments prior to their delivery to a "generic" ISP email account is nothing short of absurd, as these Hotmail accounts were not the free variety, but the fully paid ones. Compare those figures to the ones where the generic ISP email accounts exchanged emails with attachments and you will clearly see the difference. The worst performance was in making 2% Vanish.

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

Ja, en wat wil je nu met deze post?? Moeten we hier over gaan discussiëren ofwat? Wat is dan jou mening??

euh...ja

• djoenez
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:18
eh.. allemaal leuk en lachen, maar ik gebruik al sinds 2001 intensief hotmail, en heb nog nooit mailtjes/attachments verloren.. en mijn mailbox heeft nu 4000+ mailtjes. heb ik nu veel geluk gehad?

Verwijderd

djoenez schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:06:
eh.. allemaal leuk en lachen, maar ik gebruik al sinds 2001 intensief hotmail, en heb nog nooit mailtjes/attachments verloren.. en mijn mailbox heeft nu 4000+ mailtjes. heb ik nu veel geluk gehad?
waarschijnlijk omdat ze allemaal van andere hotmail gebruikers komen,
Hotmail voert en erg streng beleid bij het filteren van emails van buitenaf:
http://www.iis-aid.com/ar..._cutting_their_own_throat

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 09:40
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:09:
[...]

waarschijnlijk omdat ze allemaal van andere hotmail gebruikers komen,
Hotmail voert en erg streng beleid bij het filteren van emails van buitenaf:
http://www.iis-aid.com/ar..._cutting_their_own_throat
ik krijg altijd mijn belangrijke attatchements. Nog nooit iets niet gehad, wat belangrijk was voor school oid.

zullen wel virusachtige attatchments zijn geweest die ze verstuurde, maar normale .doc files en .zip files heb ik nog nooit problemen mee gehad.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Als je de comments leest lijkt het te liggen aan de mailclient die je gebruikt. Outlook (Express) en het werkt prima, Thunderbird of een webinterface en je mail verdwijnt in het niets.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Verwijderd

Dit topic is vijf maanden oud maar ik heb nu een variant van dit probleem. Ik heb al heel lang een hotmail account en nooit problemen gehad. Sinds een maand gebeurt er echter iets vreemds met e-mail attachments die ik verzend.

Andere mensen kunnen wel mijn mail lezen maar niet mijn attachments openen. Alle attachments gaan structureel in quarantaine. De naam van de attachments wordt zelfs verandert. Als ik een .doc bestand verstuur krijgen de ontvangers een attachment met een totaal andere naam: A0000.xxx ofzoiets. Hetzelfde gebeurt met .jpg bestanden.

Het probleem ligt denk ik niet bij mij. Ik heb recent windows XP SP2 helemaal opnieuw geïnstalleerd + alle updates en nieuwe virus scanner gekocht met abonnement. Ik dacht dat ik misschien een virus op mijn pc had en dat mijn probleem met de nieuwe installatie zou verdwijnen. Mooi niet dus.

Als ik op een andere pc hotmail open en mijn verstuurde berichten en attachments bekijk dan kan dat wel. Er gebeurt blijkbaar iets vreemds met mijn attachments als ik op verzenden klik.

Ik heb ook geen instellingen verandert in mijn pc of op hotmail.

Verwijderd

niemand die het weet? Ik heb een mail gestuurd naar hotmail klantenservice. Geen bericht terug gehad.
Ben inmiddels overgestapt op Gmail. Attachments werken bij Gmail perfect. E-mail touwens ook.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem @ Blafhert. Het lijkt wel alsof alle attachments die ik met mijn hotmail verzend, onvolledig worden verzonden. De filesize van het attachment is bij de aangekomen mail meestal kleiner dan de eigenlijke bestandsgrootte op de harde schijf (ik heb een paar keer een e-mail naar mezelf gebcc'd, kon die attachments vervolgens dus zelf niet openen). Ik heb er nog niet veel (lees: niks) over kunnen vinden.
Pagina: 1