draadloos internet

Pagina: 1
Acties:

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-10 11:08
Goedendag, in 2 maanden verhuis ik naar een nieuwe plaats voor mijn school. Ik woon in bij een nogal oude vrouw zonder internet. Zij wilde geen gedoe bij de telefoon of kabel dus het ziet er somber uit. Ik heb echter wel eens gehoord van draadloos internet op je laptop door geheel nederland. Je betaald hiervoor een vast bedrag per maand. Ik heb hier als een wezene naar gegoogled maar ik kom eigenlijk alleen uit op voor internetdiensten voor je telefoon.
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven (ervaringen) over jullie internet gebruik? Prijzen / snelheden / datalimieten etc. zou ik zeer op prijs stellen. Ik hoef het internet maar op 1 locatie te gebruiken, want ik heb een gewone desktop pc.
Ik hoop dat er een oplossing voor is want een studen zonder internet anno 2007 kan niet meer.

Bedankt,

bansai

[ Voor 5% gewijzigd door schuimpie op 20-07-2007 11:21 ]

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 21:40

Sa1

je kunt een mobile datacard kopen bij vodafone of t-mobile (kpn of andere provider heeft dit ook vast en zeker), deze kan je dan in je PCMCIA slot steken (voor een gewone desktop pc zal je dan waarschijnlijk nog een converter of iets nodig hebben). Als je massel hebt kan je dan via UMTS internetten, is voor puur en alleen internet verkeer prima maar downloaden gaat echt niet.

Je kutn dan een flatfree abbo nemen en dan betaal je een vast bedrag per maand. UMTS snelheden kan je zelf wel zoeken.. prijzen kan je ook zelf vinden.

Persoonlijk zou ik kijken wat de mogelijkheid is om zelf een telefoonlijn aan te vragen of om de gastvrouw toch er van te overtuigen dat je dat nodig hebt voor je studie ofzo..

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-11 20:02

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

of kijken of je binnen zichtafstand van je raam in het nieuwe huis mensen kunt vinden de bereid zijn om hun internet met je te delen, desnoods over grotere afstand met een (2e hands) Wifi-straalverbinding (dus met antennes aan beide kanten, hopen dat de gastvrouw dat wel accoord vind)

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Kabelinternet nemen en laten installeren door een monteur.

Ik gok dat ze 't dan wel prima vind. Gebruik je overtuigingskracht :)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zeg gewoon dat je zonder internet niet kunt studeren en je 100% zeker zal falen? :+ Want waarom zit je nou eigenlijk daar... :P

Goedkoop bellen via VoIP