Goedendag, in 2 maanden verhuis ik naar een nieuwe plaats voor mijn school. Ik woon in bij een nogal oude vrouw zonder internet. Zij wilde geen gedoe bij de telefoon of kabel dus het ziet er somber uit. Ik heb echter wel eens gehoord van draadloos internet op je laptop door geheel nederland. Je betaald hiervoor een vast bedrag per maand. Ik heb hier als een wezene naar gegoogled maar ik kom eigenlijk alleen uit op voor internetdiensten voor je telefoon.
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven (ervaringen) over jullie internet gebruik? Prijzen / snelheden / datalimieten etc. zou ik zeer op prijs stellen. Ik hoef het internet maar op 1 locatie te gebruiken, want ik heb een gewone desktop pc.
Ik hoop dat er een oplossing voor is want een studen zonder internet anno 2007 kan niet meer.
Bedankt,
bansai
Zouden jullie mij wat tips kunnen geven (ervaringen) over jullie internet gebruik? Prijzen / snelheden / datalimieten etc. zou ik zeer op prijs stellen. Ik hoef het internet maar op 1 locatie te gebruiken, want ik heb een gewone desktop pc.
Ik hoop dat er een oplossing voor is want een studen zonder internet anno 2007 kan niet meer.
Bedankt,
bansai
[ Voor 5% gewijzigd door schuimpie op 20-07-2007 11:21 ]