Ik ben zojuist overgestapt van windows xp naar windows vista. Alleen heb ik het probleem dat hij bij 1 apparaat een onbekende apparaat weergeeft. Als ik er op dubbelklikt staat er bij locatie: Intel(R) 82801EB LPC Interface Controller - 24D0. En bij apparaat status staat code 28. Ik heb de chipset drivers geinstalleerd van intel maar nog pakt hij hem niet. mijn moederbord is albatron PX865P Pro. Er staan ook geen vista drivers op de website van albatron. Ik heb geen idee wat voor apparaat het is.
Wat me wel opvalt is dat als ik via windows media center TV wil kijken hij de melding geeft dat er geen TV Tuner geinstalleerd is. Maar in het apparaatbeheer staat er: Pinnacle PCTV 100i PAL Capture Device. Daarom heb ik wel een vermoedde dat het onbekende apparaat met mijn TV kaart te maken heeft. Via google kom ik er ook niet. Vandaar dat ik jullie hulp inroept.
Wat me wel opvalt is dat als ik via windows media center TV wil kijken hij de melding geeft dat er geen TV Tuner geinstalleerd is. Maar in het apparaatbeheer staat er: Pinnacle PCTV 100i PAL Capture Device. Daarom heb ik wel een vermoedde dat het onbekende apparaat met mijn TV kaart te maken heeft. Via google kom ik er ook niet. Vandaar dat ik jullie hulp inroept.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 10:56 ]