Muis/Toetsenbord draadloos bereik

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• René van Gaalen
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik ben op zoek naar een goede draadloze desktop muis/toetsembord comby die probleemloos een bereik van 5 meter aankan.
Bij de hardware leveranciers vind je niets over het bereik terug in de specificaties.
Na een telefoontje naar Logitech werd de door mij gekozen Cordless Desktop® MX™ 3200 Laser afgeraden te kopen omdat er maar tot 3 meter bereik gegarandeerd werd, de Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser zou een betere keus zijn daar dit een Blue Tooth combi met groot bereik is.
De 5000 laser heeft echter erg veel wegvalproblemen met de verbinding lees ik in diverse reviews.

Overigens werkte ik tot vorige week onder windows XP probleemloos met een Microsoft Basic Wireless Optical Desktop waarvan de ontvanger aan een 10 meter lange USB kabel die onder de plinten naar de plek vanwaar de muis/toetsenbord nodig is verbonden was probleemloos.
Nu ik windows Vista draai werkt dit niet meer, de kabel lijkt nu te lang waardoor de muis niet gevonden wordt.

Iemand met een oplossing voor dit probleem?

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20
Ik ga hem even naar boven schoppen...

Ik heb ook een setje nodig waar goed mee te gamen is + een bereik heeft van 5-10 meter...

iemand suggesties?

https://wren.co/join/Devian

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:50

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ja, de suggestie de topicwaarschuwing bij oude topics wat beter te lezen :o

Enige reden om een oud topic te schoppen is als je voor anderen nuttige info toe te voegen hebt. "Ik zoek ook zoiets" is dat niet bepaald.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.