Beste mede tweakers.
Ik heb in feb 2005 een internet abonement genomen van een niet nader te noemen bedrijf. Het liep opzich goed, totddat ze wat wijzigingen hadden doorgevoerd en het toen niet meer zo goed werkte.
Nu wil ik ervan af en naar een andere provider toe stappen. Vind het niet kunnen als ik aan het sof2 spelen ben en een ping van 600 heb. Andere provider is snel gevonden, das het probleem niet. Maar mijn huidige provider zegd.. leuk maar je moet nog betalen tot feb 2008. Toch ondanks ik de provider meerdere keren gemaild en gebeld heb en hem nu in gebrekenstelling gezet heb.
Wat kan ik doen om ervan af te komen??
Ik heb in feb 2005 een internet abonement genomen van een niet nader te noemen bedrijf. Het liep opzich goed, totddat ze wat wijzigingen hadden doorgevoerd en het toen niet meer zo goed werkte.
Nu wil ik ervan af en naar een andere provider toe stappen. Vind het niet kunnen als ik aan het sof2 spelen ben en een ping van 600 heb. Andere provider is snel gevonden, das het probleem niet. Maar mijn huidige provider zegd.. leuk maar je moet nog betalen tot feb 2008. Toch ondanks ik de provider meerdere keren gemaild en gebeld heb en hem nu in gebrekenstelling gezet heb.
Wat kan ik doen om ervan af te komen??
Ohja werkzaamheden om 21:00 uur. Juist die tijd dat de meeste mensen thuis online zijnGeachte L.S.,
Ik ben sinds februari 2006 lid bij XXXXX. Sinds jullie in de zomer van 2006 zogenaamde wijzigingen hebben doorgevoerd heb ik problemen met mijn internet verbinding. Het ligt er regelmatig uit of is zo langzaam dat geen normaal dataverkeer mogelijk is.
Ik heb de lijn voornamelijk voor online spellen zoals Soldier of Fortune 2, Tactical Ops e.d. Het is vaak niet mogelijk om deze spellen normaal te kunnen spelen omdat ik een ping van meer dan 250 heb. Vaak zelfs in de 600-700.
Ik heb al enige malen via e-mail en de helpdesk contact opgenomen om dit probleem op te lossen. Zonder succes.
D.d. 17 juli is voor de zoveelste keer de verbinding uitgevallen dat mijn vertrouwen in uw bedrijf dermate geschaad is dat ik helaas zal moeten uitwijken naar een andere provider. Derhalve wil ik mijn abonnement per direct beëindigen en wil dat de lijn wordt vrij gegeven voor mijn nieuwe provider.
Hopende U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik.
-----------------------------
Hartelijk dank voor uw e-mail van 19-07-2007 met ticketnummer 723720. Naar aanleiding van dit e-mailbericht kan ik u als volgt informeren.
Op 17 juli jongstleden was er geen sprake van een storing maar van onderhoud in de telefooncentrale waarop u bent aangesloten. Wanneer wij de verbinding doormeten komen we naast deze onderbreking van de 17de geen problemen tegen op uw adsl signaal. Deze is stabiel met de juiste snelheid die we hebben ingesteld.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.