Toon posts:

Buitenfoto's

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al best vaak geprobeerd met diverse instellingen buiten met zonnig weer foto's te maken met mijn Panasonic DMC-FZ7, maar tot op heden zijn ze allemaal onscherp.......... ze lukken gewoonweg niet......
Bewolkt, geen probleem, maar zodra de zon schijnt, ook al heb ik de instelling op zonnig staan..... mislukt het..... Enig idee wat ik verkeerd doe? Want zelf weet ik het niet meer........ terwijl ik hier toch foto's zie staan met deze camera gemaakt......... en in de zon gemaakt........ en ik weet dat ik de zon in de rug moet hebben, hihi.
Dussssssssss iemand die mij hiermee kan helpen?????????
Hopelijk.............!!!!!!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Anders post eens een foto die onscherp is bij zonnig weer, misschien dat het je verhaal verduidelijkt.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Verwijderd

Ik heb zelf ook een DMC-FZ7 (momenteel uitgeleend aan ouders).

- is de foto ook onscherp als alle instellingen op auto staan?
- al geprobeerd met de zonneklep er op?

Verwijderd

Lekker aan het crossposten zie ik, want in het Panasonic DMC-FZ7 topic heb je exact dezelfde post neergezet.

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:17:
Lekker aan het crossposten zie ik, want in het Panasonic DMC-FZ7 topic heb je exact dezelfde post neergezet.
offtopic:
Misschien dat hij pas later zag dat er een speciaal topic voor is. Zo erg is het toch niet, als ze maar niet meerdere topics gaan aanmaken.

☻/
/▌
/ \

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-01 00:54

Floor-is

5.2

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.