Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
k heb weer eens een vraag:

Ik heb een nokia 6230i en wil mijn genomen foto's op de computer krijgen. Hiervoor heb ik een bluetooth connectortje aangeschaft: de BT200 van Sweex.
- Drivers voor de BT200 zijn niet nodig volgens de CD (gaat maar tot XP en op de site van sweex zijn helemaal geen drivers te vinden).
- Nokia Photosuite is geinstalleerd, maar kan de USB verbinding niet configuren.
- Via Vista kan ik mijn computer en foon aan elkaar verbinden, maar nu de transfer nog...
- In apparaatbeheer staat dat er een stuurprogramma mist, maar die is niet te installeren via de installatiecd's van nokia of sweex...

Vraag is nu: hoe krijg ik mijn foto's van telefoon naar HDD? Ik heb nog geen ervaring met bluetooth, dus be gentle.

Edit: ik zie dat ik dit bericht in het verkeerde vforum heb gedropt. Kan iemand het voor mij verplaatsen?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 07:23 ]

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00
Heb je de PC Suite van nokia wel geinstalleerd?
Zo ja ook gelijk geupdate naar de nieuwste versie (PC Suite openen en dan onderaan PC Suite bijwerken).

Daarna op Verbinding maken klikken en dan wordt je er stap voor stap door geholpen.
Daaran op Afbeeldingsopslaan klikken en gaan !

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 10:19

Pogostokje

* twiet *

Vista heeft standaard alleen een kale bluetooth driver zonder bluetooth profielen. Waar XP zelf dingen als FTP en dat soort dingen kan, heeft Vista hier aanvullende drivers voor nodig. De fabrikant heeft op de doos gelijk als het om een XP machine ging... maar dit is dus Visa. ;)
Misschien dat de nokia suite hier in voorziet? Anders is het toch wachten op drivers die profielen toevoegt, of deze los aanschaffen...

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 06:24:

[...]

Edit: ik zie dat ik dit bericht in het verkeerde vforum heb gedropt. Kan iemand het voor mij verplaatsen?
Tuurlijk ;)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.