Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:06
Voor Skype gebruikers bestaat er een mooie Bluetooth telefoon die je aan een USB-poort van je laptop hangt. Kent iemand van jullie zo'n ding in een VoIP-uitvoering, dus gewoon met SIP-ondersteuning?

Het dichtstbijzijnde wat ik kon vinden was een Kensington Bluetooth VoIP phone. Dat lijkt overigens in werkelijkheid een Acer.

Nadeel van die oplossing is dat mijn oude Sony Vaio standaard 1 PCMCIA kaart kwijt kan en 1 USB apparaat. Er zit nog geen bluetooth op, dus die Kensington/Acer zou beide plekken bezetten terwijl ik er 1-tje (liefst de PCMCIA) ook nog nodig heb voor Wifi. Dus dan moet ik weer een extra usb-hub hebben of een Wifi / Bluetooth combo.

Ik heb ook nog aan een Dect/Voip combo zitten denken, maar die zijn niet echt portable. Of er moeten Dect/Voip toestellen zijn waarbij het basisstation gewoon een USB-dongle is. Maar die ken ik niet. Maar ik ken uberhaupt weinig Dect toestellen.

Vandaar mijn vraag: bestaat er een VoIP variant van de Clearsky telefoon? Zo nee, hoe zouden jullie het wel oplossen? Zo'n oortje of andere headset vind ik maar niets. Ik wil gewoon een hoorn ;) in mijn handen...

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:06
Eerste en gelijk laatste schopje. Niemand een suggestie? Bestaat zo iets (nog) niet?