Toon posts:

Hosted exchange 2007: terugkerende loginbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

wij maken met ons bedrijf sinds kort gebruik van een hosted exchange omgeving op basis van Microsoft Exchange 2007 met Outlook 2007 (RPC over HTTP). Deze hebben we ingesteld via de Outlook Profile Helper waarmee alle instellingen in principe goed zouden moeten zijn.

Nu werkt dit prima met outlook web access en via windows mobile maar in outlook krijgen we als we inloggen eenmaal een loginbox voor de verbinding met de exchange server (wat normaal is). Daarna krijgen we echter een steeds terugkerende loginbox voor (volgens mij) de proxyserver van de exchange server. Als we deze cancellen komt de e-mail gewoon binnen maar deze loginbox komt om de zoveel minuten weer terug wat uiteraard erg vervelend werkt. Zelf gebruiken we geen proxyserver en dit probleem doet zich ook voor als we binnen andere netwerken zitten met de laptop.

We hebben de leverancier om een oplossing gevraagd maar die zegt dat het een lokaal probleem is. Het probleem speelt echter zowel op een vaste PC als op een laptop die we overal mee naartoe nemen. Bij Outlook 2003 lijkt het probleem niet aan de orde te zijn. De instellingen hebben we nagelopen en dat lijkt ook allemaal in orde te zijn. Zou ook wel moeten aangezien we deze automatisch ophalen via de Outlook Profile Helper waar alle instellingen automatisch instaan.

Wie kan ons verder helpen hiermee want op deze manier schiet het echt niet op en we weten niet meer waar we het moeten zoeken.

Alvast bedankt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 22:26 ]

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

bij mijn probleem met office2003 op een Exchange 2007 had ik veel aan deze help. Misschien werkt die ook voor jou.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat gaat over de eerste loginbox. Daar is niet aan te ontkomen aangezien de beveiliging nou eenmaal noodzakelijk is.

Maar ik bedoel meer de loginbox die daarna komt (en steeds terugkomt).

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Die tweede login kom ik nooit tegen, alleen die eerste.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.