Toon posts:

Twee voedingen slim?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een blije voeding 235 W. Uit me Aopen midi kast.

op een msi k7tpro 2a, met duron 800, 2 x hd, 2 x cdroms, en x 120 mm fan en 2 x 80 mm... oftewel, dit werkt niet lekker :).

Vraag, kan ik beter een extra voeding van 300 nemen. die erbij proppen en me fans aan de 235 w hangen, en me systeem aan de 300 W?
Of zeg je van neem een 340 W, en stouw alles eraan. Geluid maakt niet zo donders veel uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Oe dat valt tegen, niemand een id? :P

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

1x 300W is prima

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20

botoo

💀 too old to die young

2 psu's is meer watt, meer werk en minder duur in aanschaf. 1 300 watter is voldoende maar je houd weinig reserve over.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

maar kan dat wel dan 2 voedingen in 1 pc's waarvan 1tje voor alle fans?:?

Verwijderd

Moet je een manier vinden om die FANS voeding aan te krijgen, aangezien je geen mobo erop hebt aangesloten, en dus geen powerswitch ervoor hebt.

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 16:02 schreef drLiter het volgende:
Ik heb nu een blije voeding 235 W. Uit me Aopen midi kast.

op een msi k7tpro 2a, met duron 800, 2 x hd, 2 x cdroms, en x 120 mm fan en 2 x 80 mm... oftewel, dit werkt niet lekker :).

Vraag, kan ik beter een extra voeding van 300 nemen. die erbij proppen en me fans aan de 235 w hangen, en me systeem aan de 300 W?
Of zeg je van neem een 340 W, en stouw alles eraan. Geluid maakt niet zo donders veel uit :)
k zou gewoon een Enermax 431Watt nemen, hang je alles aan, heb ik ook (5 fans, DVD, writer, ultraplex CDrom, 3x HD)

Verwijderd

Als je er een tweede voeding aan wil hangen en je kunt zelf een schakelaartje aan de voorkant van je kast maken om hem aan/uit te zetten moet je even naar deze link kijken. Ideaal.

http://www.virtualhideout.net/guides/atx_psu_mods/index.shtml

Moet je maar eens lezen...

Greetz

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-07 12:12

CORVETTE

---- American V8 ---

Je kunt ze ook gewoon via dezelfde schakelaar aanzetten. Maar om nou zo'n zware voeding te kopen lijkt me onzin.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Verwijderd

Da's wel wreed, celeron_clocker >:)
lekker wat brakke oude psu's gebruiken ipv een dure merkvoeding.

Verwijderd

Op vrijdag 09 februari 2001 19:20 schreef starkje het volgende:
Da's wel wreed, celeron_clocker >:)
lekker wat brakke oude psu's gebruiken ipv een dure merkvoeding.
Hehe ja misschien ist wat voor je... In ieder geval wel voor mij... :P Zit nog steeds op mijn Enermax te wachten... ;(

Greetz

Verwijderd

Met dat aan/uit schakelaar gedoe kan hij dan niet gewoon een oude AT voeding nemen, die word niet via het mobo gestuurd en bezit zelf een aan/uit schakelaar, en als je er toch alleen fans aanhangt moet dat kunnen dacht ik zo...
Dus gewoon die 235 blijven gebruiken voor je systeem en de rest achter die AT voeding

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 09 februari 2001 19:11 schreef minus0ne het volgende:

[..]

k zou gewoon een Enermax 431Watt nemen, hang je alles aan, heb ik ook (5 fans, DVD, writer, ultraplex CDrom, 3x HD)
Das wel een errrug massieve voeding, damn :). Das mij net iets te extreem ;).

Die PSU mod, is wel erg cool 8-).
Had er nog niet eens aangedacht dat ik ie pas werkt als ie een signaal doorkrijgt van de mobo. Errug cool...

Ik ga voor twee voedingen, 250 W kan ik voor weinig krijgen, en die 300 - 450 zijn arelaxed duur toch wel...

Thanx voor de repleys guys!
Pagina: 1