bolheid razer death adder en logitech g5

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:38
hoi allemaal.

mischien een rare topic titel.

ik heb momenteel een razer copperhead maar ga deze wegdoen omdat ik binnen 1 uur al last krijg van me hand met game.

heb ooit een g5 gehad en had hiermee nooit last van me hand.

nu heeft razer ook een rechtshandige muis uitgebracht die ook gebold is.

nu de vraag.

is de razer death adder net zo goed hand gevormd als de g5 van logitech??

weet iemand hoeveel verschil en hand vorming tussen de muis is??

heb al op de razer site gekeken en gegoogled en op tnet gezocht maar dit soort info kan ik niet vinden.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Dit soort dingen vergelijken doe je in de winkel. Mijn hand is vast anders als de jouwe.

ARME AOW’er

• lembregtse
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-01 15:39
Ik vrees dat dit zeer moeilijk is voor ons om te bepalen welke goed licht in jou handen :)
Ik zou zeggen ga naar de dichstbijzijnde Media Markt (hebben jullie dat daar ?) en daar zullen de muisjes wel ergens voor jou zijn opgesteld :)

De beste conclusies kan je het beste trekken als je ze zelf geprobeert hebt!

De G5 heb ik al wel eens gebruikt ooit en lag heel goed in de hand, nu heb ik een MX1000 (al redelijk oud) en ik werk er super graag mee.
Razer muizen heb ik nog niet geprobeert denk ik, dus over dit specifiek kan ik je geen raad geven, behalve de Media Markt dan ;)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Guardian Angel schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:15:
Dit soort dingen vergelijken doe je in de winkel. Mijn hand is vast anders als de jouwe.
Exactly, wij kunnen echt niet bepalen welke muis jij prettig vindt werken. Mocht je in een winkel niet het geschikte model kunnen vinden dan kun je uiteraard ook eens in de vriendenkring vragen of iemand een dergelijke of vergelijkbare muis heeft :).

Kwestie van proberen dus.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.