Hallo,
Sinds enige tijd staan de volgende error entrys in m'n XP Pro Toepassing Logboeken:
Op Google kan ik er vrij weinig over vinden. Op GoT heb ik een vergelijkbaar topic gevonden, maar ik kan er voor mezelf geen oplossing uit halen. [XP] MsIInstaller, (Adobe Reader)
Ik heb Nokia PC Suite al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht dus niet baten..
Bij mijn foutmelding staat "De bron HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\ bestaat niet." Terwijl de locatie wel bestaat: regedit
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?
Alvast bedankt!
Sinds enige tijd staan de volgende error entrys in m'n XP Pro Toepassing Logboeken:
| De detectie van product {A982E6CC-9F0D-4948-9B18-BDFD55DE4A72}, functie Platform is mislukt tijdens het aanvragen van onderdeel {7BA39C00-ED40-417C-8C5C-3804B2DDD646} |
| De detectie van product {A982E6CC-9F0D-4948-9B18-BDFD55DE4A72}, functie PCSuite, onderdeel {9B373FD2-8E0A-4A76-80C7-63B6521FD237} is mislukt. De bron HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\ bestaat niet. |
Op Google kan ik er vrij weinig over vinden. Op GoT heb ik een vergelijkbaar topic gevonden, maar ik kan er voor mezelf geen oplossing uit halen. [XP] MsIInstaller, (Adobe Reader)
Ik heb Nokia PC Suite al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit mocht dus niet baten..
Bij mijn foutmelding staat "De bron HKEY_CURRENT_USER\Software\Nokia\ bestaat niet." Terwijl de locatie wel bestaat: regedit
Wat zou ik verder nog kunnen proberen?
Alvast bedankt!