Toon posts:

[WC] Setup met budget 300-350 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn huidige setup van mijn pc is het volgende:

e6600 @ Stock (wil naar de 3,6) met een scythe infinity
ocz pc6400 platinum rev 2 2x1gb
club 3d x1950xt 512mb
asus p5b deluxe mobo

Nu wil ik de overstap gaan maken naar waterkoeling. Ik wil de volgende dingen gaan koelen namelijk mijn cpu, gpu en de nb. Nu had ik met behulp van k8skaay al een setje samengesteld op freezinghardware (ff daar samengesteld om een beeld te krijgen van de kosten ongeveer) en daar is het volgende uitgekomen:

Afbeeldingslocatie: http://upl.dennisvuh.nl/pdir/wc.JPG

aansluitadapter voor de uitgang moet er natuurlijk eentje zijn voor de 1048 ;) (tnx skaay)

De volgorde waar ik de setup in wil gaan plaatsen is hetvolgende: res -> rad -> pomp -> cpu -> nb -> gpu.

Nu is mijn vraag of jullie nog opmerkingen en suggesties hebben en verder vroeg ik mij ook af of ik scythe s-flex fans moet gebruiken of beter voor noctua fans kan gaan.

Alvast bedankt :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 21:28 ]

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

ℓℓ👌

Noctua's Ghost, je weet toch !

Evt zou je een andere pomp kunnen nemen (met Microres), maar de Eheim voldoet echt wel voor je setup. Is zeer degelijk en lekker stil.

Alphacool heeft goede, degelijke blokjes. Aqua-Computer heb ik geen ervaring mee, maar blijkt ook zeer degelijk te zijn.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
kijk eens op de engelse site van chilled pc Je kunt daar alleen maar top producten krijgen, voor een hele goede prijs.
kortom je heb altijd goed spul!

ps. Je moet wel even mailen om de verzendkosten te bespreken....

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip ga is kijken of ik daar wat kan vinden. Ben alleen niet bekend met welk merk goed is en welk merk niet aangezien ik mij pas sinds deze week een beetje bezig begin te houden met waterkoeling.

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:58:
Bedankt voor de tip ga is kijken of ik daar wat kan vinden. Ben alleen niet bekend met welk merk goed is en welk merk niet aangezien ik mij pas sinds deze week een beetje bezig begin te houden met waterkoeling.
de top merken:

D-tek, Swiftech en Danger Den voor de cpu en vga blocken

laing voor de pomp

thermochill en black ice voor de radiator