Hoihoi,
Ik zit hier met een aantal problemen met de provider, dewelke zij niet willen oplossen. Deze staan NIET beschreven in het contract.
Zij bieden met de 'Dienst' aan, 'Internet' over ADSL van Belgacom.
Ik heb eigenlijk de volgende problemen: internetuitval (lease verloopt niet, maar IP wordt wel ongeldig denk ik), mailserveruitval (gebeurt toch wel eens), en dan de volgende twee:
Ik kan geen uitgaande mail versturen over andere mailservers dan die van Euphonynet:
En ik kan geen verbinding krijgen naar Eweka. Beiden staan NIET beschreven in het contract.
Nu is mijn vraag kort maar krachtig: zijn dit redenen om contractbreuk te plegen?
Ik zit hier met een aantal problemen met de provider, dewelke zij niet willen oplossen. Deze staan NIET beschreven in het contract.
Zij bieden met de 'Dienst' aan, 'Internet' over ADSL van Belgacom.
Ik heb eigenlijk de volgende problemen: internetuitval (lease verloopt niet, maar IP wordt wel ongeldig denk ik), mailserveruitval (gebeurt toch wel eens), en dan de volgende twee:
Ik kan geen uitgaande mail versturen over andere mailservers dan die van Euphonynet:
En ik kan geen verbinding krijgen naar Eweka. Beiden staan NIET beschreven in het contract.
C:\Documents and Settings\Administrator>telnet mail.kristofmattei.be 25
Connecting To mail.kristofmattei.be...Could not open connection to the host, on
port 25: Connect failed
C:\Documents and Settings\Administrator>ping newsreader28.eweka.nl
Pinging newsreader28.eweka.nl [81.171.88.221] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Ping statistics for 81.171.88.221:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Nu is mijn vraag kort maar krachtig: zijn dit redenen om contractbreuk te plegen?
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8