Deze week heb ik de Canon Pixma MP600 gekocht, een all-in-one printer met USB-aansluiting. Geen problemen op zich maar wat me opvalt is dat ik het icoontje 'hardware veilig verwijderen' rechtsonder in m'n taakbalk krijg wanneer ik het ding aanzet. En in Total Commander heb ik er opeens een verwisselbare schijf bij. Mijn vorige printer, een Canon Pixma MP750, ook een all-in-one met USB-aansluiting, had dat niet. De noodzaak ervan zie ik niet. Is het iets nieuws, is het nodig, of is er een manier om van dat icoontje af te komen?
Verwijderd
Je hebt een cardreader op de Canon Pixma MP600 zitten. Windows herkent dit als verwisselbare media en vandaar ook het veilig verwijderen icoontje
Gewoon laten zitten dus!
[Edit: tenzij je er perse vanaf wil... kun je de driver van de cardreader uninstallen. Niet logisch, maar goed]
Gewoon laten zitten dus!
[Edit: tenzij je er perse vanaf wil... kun je de driver van de cardreader uninstallen. Niet logisch, maar goed]
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 18:00 ]
Bedankt voor de reply. Vroeg me in eerste instantie alleen af wat een printer met verwisselbare media te maken had, maar 't is dus die card-reader die erin zit, duidelijk nu. Laat maar lekker zitten (hoewel ik het ding nooit zal gebruiken; foto's printen laat ik aan de Hema over
en áls ik al eens iets print gaat dat altijd via Photoshop).