Hey,
Ik zit al dagen vast op een lastig probleem.
Heb een GridView in een UpdatePanel (maakt niet uit want het werk niet met of zonder UpdatePanel).
Deze GridView heeft een OnSelectedIndexChanged en elke row heeft een SelectButton.
De data komt uit een database (MySql) en wordt gebind via de CodeBehind.
Nu probeer ik bij het aanklikken van een SelectButton de tekst uit een column te halen want deze bevat een nummer wat ik weer moet gebruiken om een andere GridView te vullen (Crediteuren > Facturen).
De tekst probeer ik tijdelijk alleen nog maar naar een Label te schrijven, maar het Label blijft altijd leeg.
Naar het GrivView schrijven gaat wel, dus ik weet dat ik de juiste index heb, etc.
Ik kan zelfs de "handmatig" geschreven cellwaarde weer wel ophalen.
Hieronder voorbeeld van het ophalen van de tekst.
Aanvankelijk bevat de cell bijv "1234" en is het Label nog leeg.
Na 1 keer een row selecteren bevat de cell "test" en is het Label nog leeg.
Na 2 keer dezelfde row selecteren bevat de cell "test" en bevate het Label "test".
We kan me helpen aan een oplossing?
Alvast bedankt.
Ik zit al dagen vast op een lastig probleem.
Heb een GridView in een UpdatePanel (maakt niet uit want het werk niet met of zonder UpdatePanel).
Deze GridView heeft een OnSelectedIndexChanged en elke row heeft een SelectButton.
De data komt uit een database (MySql) en wordt gebind via de CodeBehind.
Nu probeer ik bij het aanklikken van een SelectButton de tekst uit een column te halen want deze bevat een nummer wat ik weer moet gebruiken om een andere GridView te vullen (Crediteuren > Facturen).
De tekst probeer ik tijdelijk alleen nog maar naar een Label te schrijven, maar het Label blijft altijd leeg.
Naar het GrivView schrijven gaat wel, dus ik weet dat ik de juiste index heb, etc.
Ik kan zelfs de "handmatig" geschreven cellwaarde weer wel ophalen.
Hieronder voorbeeld van het ophalen van de tekst.
code:
1
2
| Label.Text = GridView1.SelectedRow.Cells(1).Text GridView1.SelectedRow.Cells(1).Text = "test" |
Aanvankelijk bevat de cell bijv "1234" en is het Label nog leeg.
Na 1 keer een row selecteren bevat de cell "test" en is het Label nog leeg.
Na 2 keer dezelfde row selecteren bevat de cell "test" en bevate het Label "test".
We kan me helpen aan een oplossing?
Alvast bedankt.