[CSS] Menu en submenu's niet op de juiste plaats

Pagina: 1
Acties:

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Op dit moment ben ik bezig met een website, waarbij een menu komt met submenu's. Opzich niet zo'n probleem zou je zeggen, maar ik ben toch al een hele tijd bezig om het werkend te krijgen in IE6.

Voor een voorbeeldje van de website kun je hier klikken.

De bedoeling is dat het menu in het midden staat, en dat de submenu's verschijnen zodra je over het hoofdmenu-item gaat. In Firefox 2.0, Opera 9.22 en IE 7 gaat dit allemaal prima, maar IE6 wil niet mee werken. Hier verschijnen de submenu's helemaal onderaan de pagina. Ik heb al vanalles geprobeerd met clear, geen clear, absolute positionering enzovoorts maar nu zie ik door de bomen het bos ff niet meer. Iemand een idee hoe ik dit probleem op kan lossen? Alvast bedankt! :)

Hoi!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Kun je wat relevante code posten of een losse testcase maken? Dus alleen de code die van belang is voor het uitklapmenu (de <ul> (en elementen eromheen) en de bijbehorende CSS)... dat debugt makkelijker :)

We are shaping the future

• Tommetje
Ik heb juist extra de rest van de pagina ook er bij laten staan, omdat zodra ik het content- en het rechterblok weghaal, het menu in IE6 wel goed werkt. Het lijkt er dus op dat op een of andere manier het contentblok per se tussen het menu in wil/moet staan. :?

Hoi!

• Tommetje
Ik heb het opgelost! Bij de submenu's stond er nog top: 100%, door dit weg te halen werkt het menu perfect! Toch bedankt voor de moeite! :)

Hoi!