Ghost voor linux 2

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-01 14:56
krijg niet eens de kans om het uit teleggen.

Ik wil geen kopie maken van een HD naar image, maar van een extern usb apparaat wat niet gezien wordt met de boot cd. Daarom zoek ik de installatie van Ghost voor linux, die ik gewoon kan installeren als linux is geboot met GUI.

misschien zo duidelijk?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 10:30
je wilt dus een backup van een linux filesystem

you had me at EHLO

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ben je bekend met 'dd'?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-01 21:11

Hail to the king baby!

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 09:26
Je wilt een image maken van een USB drive? Kun je 'm niet even aan een andere machine hangen dan, met Windows of een die wel USB drives meeneemt tijdens het booten?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lvnielen schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 13:12:
krijg niet eens de kans om het uit teleggen.
Je krijgt anders alle tijd om een topic te maken, hoor. Zit geen tijdslimiet op ofzo :?

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 19-07-2007 13:24 ]

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:20
Ik zou je graag willen wijzen op Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Daarbij is er een antwoord gegeven in je oude topic en geef je ons te weinig informatie.

Om welke linux distro gaat het.
Wat wil je er mee bereiken
Wat heb je zelf gevonden en wat wou hieraan niet werken/lukken :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik denk dat de opmerking "krijg geen tijd om het uit te leggen" helemaal duidelijk maakt dat je misschien wat meer aandacht aan je topicstart moet besteden.

Je geen amper info, ik krijg het idee dat je niet op de hoogte bent van Linux, dd en al helemaal niet dat je al onderzoek gedaan hebt om dit probleem op te lossen.

In navolging van je vorige topic gaat deze ook dicht en ik zou even wat tijd investeren in google, dd en de search

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.