Toon posts:

Canon Pixma IP2500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag begonnen naar het zoeken van een nieuwe printer. Mijn voorkeur gaat uit naar Canon.Ik heb deze pinter nodig voor mijn studie, hiervoor moet ik zeerveel printen en daarom mag dit niet te duur zijn. Een simpele printer die voldoet aan de volgende eisen is prima:

- afdrukken van ppm moet goed/ zeer goed zijn
- kwaliteit afdruk goed
- inkt niet te duur (ga dus geen 100euri uitgeven aan inkt)
- zuinig in verbruik
- inkt makkelijk bij te vullen

Nu is mijn vraag of de Canon Pixma IP2500 hiervoor een goede keuze is. Ik kan er namelijk niet achterkomen of deze printer zuinig in verbruik en/of de inkt makkelijk bij te vullen is. Op tweakers.net staat deze printer nog niet vermeld.

Eventuele andere aanraders mogen ook gepost worden!

Alvast bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Op internet heb ik inmiddels naar meerdere mogelijkheden gezocht, maar hier vind ik alleen informatie op verkoopsites die ik niet betrouwbaar vind. Ik heb ook gekeken naar de Canon Pixma IP4300, dit zou een nieuwe generatie zijn op de meest succesvolle printer van Canon. Ook de intcardridges vallen qua prijs best mee. Deze liggen rond de € 15,00 per stuk. Maar nu heb ik nog steeds niet een review gevonden waar ik iets mee kan. Hier dus nogmaals de vraag of iemand mij iets over deze producten kan vertellen. Onder productreview staat leuke informatie, maar net niet de informatie die ik wilde hebben en dat is het inktverbruik van de printer (IP 4300).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 16:20 ]

Verwijderd

Je kunt even in de volgende printer test kijken: Klikkerdeklik (zeer betrouwbare site).
Ik heb hier zelf de Canon IP3300, hier ben ik zeer positief over het enige nadeel is dat hij niet echt zuinig is met zwarte inkt (met kleur dan weer wel), verder is hij makkelijk in gebruik en ook redelijk snel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 18:03 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als ik jou was zou ik idd een IP3300 nemen. Die is in feite exact hetzelfde als de IP2500, met als uitzondering dat deze gescheiden kleurencartridges gebruikt. Scheelt je ook als je navullingen gebruikt een hoop geld.

Kost gemiddeld een € 20,- ofzo meer dan de IP2500.

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.