Hallo allemaal,
Ik ben vandaag begonnen naar het zoeken van een nieuwe printer. Mijn voorkeur gaat uit naar Canon.Ik heb deze pinter nodig voor mijn studie, hiervoor moet ik zeerveel printen en daarom mag dit niet te duur zijn. Een simpele printer die voldoet aan de volgende eisen is prima:
- afdrukken van ppm moet goed/ zeer goed zijn
- kwaliteit afdruk goed
- inkt niet te duur (ga dus geen 100euri uitgeven aan inkt)
- zuinig in verbruik
- inkt makkelijk bij te vullen
Nu is mijn vraag of de Canon Pixma IP2500 hiervoor een goede keuze is. Ik kan er namelijk niet achterkomen of deze printer zuinig in verbruik en/of de inkt makkelijk bij te vullen is. Op tweakers.net staat deze printer nog niet vermeld.
Eventuele andere aanraders mogen ook gepost worden!
Alvast bedankt!
Ik ben vandaag begonnen naar het zoeken van een nieuwe printer. Mijn voorkeur gaat uit naar Canon.Ik heb deze pinter nodig voor mijn studie, hiervoor moet ik zeerveel printen en daarom mag dit niet te duur zijn. Een simpele printer die voldoet aan de volgende eisen is prima:
- afdrukken van ppm moet goed/ zeer goed zijn
- kwaliteit afdruk goed
- inkt niet te duur (ga dus geen 100euri uitgeven aan inkt)
- zuinig in verbruik
- inkt makkelijk bij te vullen
Nu is mijn vraag of de Canon Pixma IP2500 hiervoor een goede keuze is. Ik kan er namelijk niet achterkomen of deze printer zuinig in verbruik en/of de inkt makkelijk bij te vullen is. Op tweakers.net staat deze printer nog niet vermeld.
Eventuele andere aanraders mogen ook gepost worden!
Alvast bedankt!