Logitech DiNoVo BT hub

Pagina: 1
Acties:

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 07:50
Voor zover ik weet kan je van de Logitch DiNoVo BT (toetsenbord, muis, mediapad) set ook gebruiken als Bluetooth hub gebruiken. Alleen de software van Lochitech voor dit apparaat is niet helemaal je van het en het is me dan tot dusver ook nog niet gelukt om dit aan de gang te krijgen.

Het is dan dus wel de bedoeling dat ik dit geheel kan gebruiken in samenwerking met de Nokia software.

Zijn er misschien mensen die hier ervaring mee hebben en die weten welke drivers ik moet hebben om dit op deze manier aan de gang te krijgen?

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-01 07:50
Ik ben weer een dagje bezig geweest met prutsen met die drivers, maar helaas zonder resultaat.. Wel heb ik nu de drivers gevonden waar het mee zou moeten werken..

setpoint330bt_xp.exe

Dat zouden de goede drivers moeten zijn, echter, wanneer ik die installatie start geeft deze aan dat de installatie niet voltooid kan worden omdat deze drivers geen ondersteuning bieden voor bluetooth..(dat heb je nou eenmaal bij een BT toetsenbord en muis lijkt me :S) Dit terwijl dit toch echt de driverset is die aangeboden word op de logitch site voor de Dinovo BT set. (zie ook "bt" in de filename).

Nog iemand met ervaring / suggesties?