Jouw mooiste/beste/dopamine-opdrijvendste game ervaring ?

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-09 21:38
Wat zijn jullie beste game ervaringen dat je echt een goed gevoel gaf ?

Bij mij ongetwijfeld toen ik age of empires 2 : The Conquerors 4 vs 4 DM speelde. Mijn allies werdde stuk voor stuk lam gelegt. En ik was de enigste waar ze niet echt door mijn defense konde en zo heb ik de tegenstanders stuk voor stuk afgemaakt. Heel cool was dat ! Alleen vermoeiend want het duurde zo een 6 uur die game :D

Ook euforische momenten in CS 1.6. Na een hele week er niets van te bakken niets anders dan headshots en zeer goede stats :) !

Welke hebben jullie er zo ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:05

_Apache_

For life.

Race spellen, zoals Live For Speed en Gran Turismo..

Wanneer je in een race gedurende een kwartier bijna elke ronde een fractie van je PR afrijdt..

En bijvoorbeeld iemand achterna zitten waarvan je weet dat je hem misschen NET aankan en hem of haar in 1 van de laatste bochten weet in te halen..

[ Voor 11% gewijzigd door _Apache_ op 19-07-2007 09:56 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Recent momentje: swat 4, een heel level clearen zonder bij elke deur eerst te mirroren en vervolgens je hele team toch nog compleet hebben. En bij elke verdachte de juiste afweging maken om hem neer te schieten of niet. Ben meestal iets te trigger happy en voor zulke zaken krijg je penalties.
Geeft een aardige kick om snel door zo'n level te gaan en dan een perfecte score te hebben.

Oudere games: carmagedon, als je met nog 1 tegenstander over bent gebleven welke fullspeed op je af komt rijden en vervolgens op een millimeter mist en zich te pletter rijd tegen een muur :D

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

Uren socializen in WoW is erg gaaf. Gewoon niets doen, een beetje interacten met characters van vrienden waar je ondertussen op Ventrilo mee praat. Daar kan ik verder moeilijk voorbeelden van geven, want die humor komt toch niet over, maar leuk was 't wel. :P

Of van die games als Starcraft, waar je dan lijkt te verliezen, maar uiteindelijk toch wint, omdat je vijand zo dom is om niet te scouten naar expansions. Je weet dan dat je wel wnit van een complete retard, maar soit.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:16
In Call of Duty dat je met zijn allen op het dak staat in Berlijn ook al duurde het kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Laatst online: 26-08-2024
-In MoH:AA een complete clan uitmoorden in m`n eentje, tijdens een try-out. Dat was echt zo`n moment waarop alles goed ging.
-Raid-bosses down krijgen na lang wipen (slechte vertaling :)) in WoW, dat gevoel dat je krijgt als je 40 man hoort juigen op teamspeak is meesterlijk.
-Verschillende momenten in Zelda: TW, bijvoorbeeld het moment dat je het mastersword krijgt, heerlijk spel (en m`n eerste zelda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:38
1. Dark Age of Camelot (MMORPG PVP), een raid op de kastelen van de enemy. Geplant op zaterdagmorgen, 8AM EST. Enemy zone bevat 7 castelen. 4 in het midden. Die 4 kastelen zorgen ervoor dat in een relictemple guards spawnen. Je moet die 4 dus uitschakelen voordat je de relictemple kan aanvallen.

Om exact 08:30 starten 4 groepen van 100 man de attacks op alle 4 de kastelen tegelijk. Binnen 5 minuten vallen alle 4 de kastelen uit. De tegenstander totaal verrast. 08:45, 400 man staat in de bossen voor die relictemple te wachten. De leider geeft het sein tot aanvalen en 400 man stormen op het kasteel af. De lag was horrible, maar deze raid was goed voor een dik uur adrenaline.

2. Call of Duty 1, Omaga beach map. De allereerste keer dat ik die speelde, singleplayer. Game was net uit en Saving Private Ryan zat nog vers in het geheugen. Dat was kick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UIt de kerker stappen in Oblivion.. Mijn eerste next gen spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
PvP in EVE-Online. Damn, daar ging mijn hart van tekeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

sh4d0wman schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:02:
Recent momentje: swat 4, een heel level clearen zonder bij elke deur eerst te mirroren en vervolgens je hele team toch nog compleet hebben. En bij elke verdachte de juiste afweging maken om hem neer te schieten of niet. Ben meestal iets te trigger happy en voor zulke zaken krijg je penalties.
Geeft een aardige kick om snel door zo'n level te gaan en dan een perfecte score te hebben.
1 tip: Less lethal shotgun, voor missie`s zonder body armour.

Erg tof om door zo`n gebouw te rushen, de persoon waarschuwen en dan al direct een schot te kunnen lossen zonder enige penalty`s :)

Zogauw ze body armour hebben word het een ander probleem, dan worden het echt wel FMJ`s.

Trouwens, er is een heel toffe realism mod voor Swat 4, kan alleen niet zo op de naam komen. Mocht je hem willen weten pm me dan ff, dan zoek ik het vanaaf voor je op :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-10 15:46

Willybubba

Nut up or shut up.

Resident Evil 4, met veel te weinig ammo beginnen aan de Cabin Siege en hem dan kantje boord redden.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:58:
offtopic:
Mijn eerste next-gen spel was Ultima Underworld 2 :)

De laatste keer dat ik weer zo'n rush had, was toen ik voor het eerst de demo speelde van Company of Heroes, met Carentan-level.

manmanman, al tijden niet meer zo gezweet achter de computer :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 11-10 19:52

Blauw

De Schreeuw

Maffia city of lost heaven. Ook omdat het zo'n goed spel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speeder1988
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07-10 06:14
Bij America's Army bij een ronde met 11 enemy's van elk boven de honor 80 tegen over je en je hele team al afgeslagt (hele team op TS) en dan toch nog hen allemaal afknallen. Op de meest onmogelijke manieren waardoor je voor cheater wordt uigemaakt. Zo'n fantastisch gevoel aan over gehouden.

Geluid lekker hard en elke keer dat je een enemy hoort stilletje blijven zitten en op het moment dat hij 2 meter van je af loopt om een hoekje leanen en een godse headshot geven aan de gast die jouw elke ronde afschoot.

Doom 3:

Na een heleboel keren in de laatste lvl die enorme monster proberen te vernietigen en hem dan eindelijk halen na 10.000en raketten te hebben afgevuurt.

Mohaa:

Op omaha beach gaan en beschoten worden terwijl je gescholen achter de ijzeren stafen zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Red Orchestra ostfront 41-45 geen reinforment meer en de tegenstander nog dik 10%. Headquarters op odessa verdedigen en met 7 van de 8 man overblijven tot het eind, gehele defence duurde ruim 10 minuten (van de 15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:16
Ik herinner mij Ninja Gaiden (Xbox) nog toen ik niet besloot om potions op te halen maar wel heel chapter 15 te voltooien zonder ervan gebruik te maken. Speelde eigenlijk al maanden lang niks anders. Het is de moeilijkste level met al die eindbazen achter elkaar en die vervelende vissen en verdiepingen. Was een beetje trots op mijzelf. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

De meest spannende momenten waren voor mij toch wel in de wars in Desert Combat, waarbij beide partijen waren voorzien van goede snipers en artillerie :) Strategie bespreken, helicopter met players in de buurt, eerst de hele basis plat gooien met artillerie en dan binnenvallen. Ik heb heel wat uurtjes doorgebracht met die game..

Verder nog UT tournament, na anderhalf uur echt intensief fraggen met 2 kills winnen :)

www.baskoole.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-10 17:16

scorpie

Supra Addict

Hmm er komen allemaal wel heel herkenbare 'dopamine' momenten voorbij zeg :P
Paar zijn al genoemd, maar here goes:
-racespellen als gran turismo, live for speed, wanneer je een moeilijke contest haalt, of wanneer je iemand net in de laatste ronde over the edge laat rijden door de druk er goed op te hebben.
-Metal Gear Solid op de psx, wanneer je ontdekt werd, en dan het spannende muziekje hoorde :D
-Quake 3, TFC, MOH:AA, CS:S of andere FPS wanneer je het hele veld ownede
-Call of Duty MOH:AA, de Omaha singleplayer missie
-Mafia, ijzersterk verhaal

teveel om op te noemen :)

edit: foutjuh in het spel..

[ Voor 3% gewijzigd door scorpie op 19-07-2007 22:32 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 10:37
De eerste down van Ragnaros in WOW, ook de enige en eerste keer dat ik echt juigend achter de computer zat (eigenlijk best wel slecht, als je daar over nadenkt). Prachtig gevoel als je al zo'n twee maand bezig bent met een instance en dan uiteindelijk de eindbaas verslaat. Andere bazen verslaan was ook leuk, maar bij Ragnaros was het echt super.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Call of Duty 1, Omaga beach map. De allereerste keer dat ik die speelde, singleplayer. Game was net uit en Saving Private Ryan zat nog vers in het geheugen. Dat was kick.
-Call of Duty, de Omaha singleplayer missie
Sinds waneer heeft CoD een omaha missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Blauw schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 12:57:
Maffia city of lost heaven. Ook omdat het zo'n goed spel is :)
Ook mijn standaard antwoord op dergelijke vragen, iedere missie is gewoon geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 20:11

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Voor mij is het een CTF (zonder teams) map in Operation Flashpoint op Malden. Waar je een vlag moet pakken bij een boerderij en naar een dorpje moet brengen (zelfde locatie als de demo missie). :P Nadat ik een paar vijanden had neergeschoten bij de vlag rushde ik meteen naar de flagpole en liep ik helemaal om door een stuk bos, tijdens het sprinten werd ik als een gek beschoten en in mijn been geraakt.. dan begint je adrenaline te lopen omdat je met 1 goed shot kapot op de grond kan vallen. Na een minuut of 2 kwam ik bij het dorpje aan maar ik wist dat er wel iemand zat te wachten om me nog net voor de dropzone te cappen. Dus ging ik maar ff in een bosje liggen en ja hoor ik zag een vijand heen en weer rennen in een gebouw om mij ff neer te schieten met een sniper rifle, uiteraard kon hij me niet vinden omdat ik van de zijkant van het dorpje zat. Gelukkig had ik nog een granaat, en als je OFP kent weet je dat de collision detection niet zo goed is, dus de granaat explodeerde naast de muur en had hem toch nog geraakt en de vlag kunnen deliveren.. :) Dat waren mooie momenten..

- In doom3; eerste mancubus encounter, het te mooi voor woorden was dat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 11:23

Auredium

Informaticus Chaoticus

SoF2

Random Jungle map CTF waarbij ik het vertrouwen van mijn 15 teamgenoten had gewonnen en ze allemaal mijn bevelen opvolgde. echt een supermachtig gevoel. Ok dat de vijand na mijn tactiek doorhad dat ik de leider was en gemiddeld ik iedere minuut dood ging doordat ze prioriteit op mij hadden gelegd was ubercool. Te gek als 15 tegen 15 vechten en het vijandelijke team allemaal alleen jouw targetten. :P

Lt. Auredium

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SIMPY.be
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-07 09:58
Ik kan moeilijk kiezen tussen 2.
Enerzijds vond ik de uren gamen in Dungeon Siege online erg leuk levellen enz enz...
Maar ik vind Far Cry ook erg prachtig, lekker verhaal, leuke scénes en geen verveling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFlow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 17:43
Meest euforische game moment dat ik ooit gehad heb was in UT99, 8 tegen 8 Instagib CTF in CTF-November. Tijdslimiet was een half uur, cap limit 3. Teams waren érg goed in balans, pas na 20 minuten werd voor het eerst gescoord (door rood).

Op een geven moment (het stond nog steeds 1-0 voor het rode team) begon de tijd op te raken en werd er afgeteld. Ik ging toch nog een laatste poging wagen, al twijfelde ik of er uberhaupt nog genoeg tijd was om te scoren. Het lukte me om de rode vlag te pakken te krijgen, maar op weg naar de blauwe basis begon de computer af te tellen van 10 naar nul.

Ik scoorde de gelijkmaker letterlijk in de allerlaatste seconde.

De sudden death die daarna kwam duurde nog 20 minuten en uiteindelijk won rood, maar die laatste minuut voor het einde is veruit de meest intense minuut die ik ooit een in een spel tegengekomen ben. Om nog maar te zwijgen over de laatste 10 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 10:50
Dat zijn er meerdere, in de vroegere CS was ik niet te stoppen met Deagle en AWP.
Je speelt wat met een AK47 en je verliest... Je zegt tegen je zelf: "Ok nu heb ik er genoeg van, tijd voor de AWP" en je score schiet omhoog, das lekker :9

Alweer een tijd terug in WoW, toen ik nog n00b was :P, het voor elkaar krijgen de Alliance in AB te laten luisteren en zo voor de verandering te winnen van de Horde... Heerlijk :9~

En nog niet zo lang terug stond ik in WoW te vissen in Terrokar, komt er een rogue aan die mij aanvalt... Snel wisselen van hengel naar schild en zwaard, bijna dood gaan omdat hij je constant stunned, en dan even snel hem concussion blow geven, commanding shout en last stand te voorschijn trekken om met 1500hp te winnen, ook lekker gevoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elke nacht op #Dumber :D. Perfecte CSS server met genoeg gekken met mics. Elke rush is a fine work of art. Geweldig als 10 van de 15 man in je team 1 plek bestormen terwijl de andere 5 de tegenstands afremmen op andere plekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 19:36

Sa1

In quake 3, tijdens een lan, zeer zware match tegen een goede clan, ik was als enige in m'n team met +1 netto en we hadden dus ook gewonnen met +1 verschil over 20 minuten gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Keer met potje pool vanaf de begin stoot alle ballen er in gestoten en laatste bal ook perfect weg gewerkt. Dat gaf best wel z'n gevoel van: "damn i'm good!"

Bovenstaande gebeurtenis is echt gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 14:46

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Zo bekend 8) ook een keertje meegemaakt, was 4 vs 4 instagib CTF, echter was ik niet degene die in de laatste seconde nog eventjes de gelijkmaker maakt, echter wel euforisch :)

eigen ervaring?

CoD1 MP --> een gesprek hebben op IRC, uitgedaagt worden in een bepaalde map door een paar hoge members van een toen hoog opgeschreven clan. Vervolgens een screenshot weten te maken van de game waarbij ik van een van de daken afspring met een gewone rifle en daarbij een headshot maak. Erg euforisch moment :) was in mijn eentje tegen 2 clanleden, wel gewonnen trouwens.

ander momentje :

Gister toevallig : Net Rainbow Six - Vegas geinstalleerd, tijdje al niet gespeelt, toch maar weer eens de single player spelen en vervolgens nog precies weten hoe je door de eerste 4 secties komt, daarbij bij bijna alle AI's in 1 schot een kill maken en zonder zelf maar 1 keer geraakt te worden bij de checkpoint komen. Vervolgens liep het spel vast na het saven.....

Nog een ander :

Instagib Multiplayer DM met 12 man spelen en 15 minuten speeltijd, max frags op 50 en vervolgens na 10 minuten winnen zonder ook maar 1 keer dood te gaan....de andere 12 waren teammembers en zeker niet slecht ;). Was 1 van de laatste keren dat ik UT speelde :)

Verder nog met Phantasmagoria 1, maar dat was meer euforie omdat ik het toen volledig in mijn eentje uitspeelde :P

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-10 14:54
Live for speed online racen, toen er een vriend van me ook toevallig op dezelfde server inlogde. En dan geen slecht figuur willen slaan (in de eerste bocht met vier andere eraf vliegen) maar ook niet willen verliezen van die vriend. Hmmmm, adrenaline spuit je oren uit en op een gegeven moment heb je echt het niet meer het idee "het is maar een spelletje"

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragunova
  • Laatst online: 03-08-2023

dragunova

Samozaridnyia Vintovka D.

Op de PC; sauerbraten, instagib of instagib team.

does the pope shit in the woods? is a bear catholic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendy
  • Niet online
BF1942, mijn eerste (en laatste -- het was toch niets voor mij) BF1942-clanbijeenkomst. Het eerste potje Wake Island de meeste kills gehaald. Zelfs de vliegers en tankbedieners konden niet op tegen mijn 1337 Ramboskillz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-10 00:08
zoals iemand anders ook al zei: die ene baas neerleggen met 40 (of tegenwoordig 25) man in wow, nadat je er een tijdje op hebt lopen oefenen ;)

concreet voorbeeld: eerste nefarian kill, waarbij onze "tank" was gedisconnect op 5% maar gewoon de aggro bleef houden ;)

[ Voor 30% gewijzigd door blouweKip op 19-07-2007 18:20 ]

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Serious Sam First Encounter met 7 man in co-op op LAN. Dat spel is al briljant maar met zoveel man tegelijk spelen is echt een feest. Een 5 uur durend fragfest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06:54

Phydomir

Dennis

Hoop herkenbare momenten.

In mijn MoH:AA tijd, 4vs1 en dan alsnog winnen

Met de guild voor het eerste Black Wing Lair clearen. Echt zitten genieten toen het einde lukte, iedereen juigen. Hoop mensen (waarschijnlijke niet de mensen in dit topic) zullen dit als vreemd ervaren. Maar je leert ene hoopmembers toch best goed kennen.

In GTR2 in een online league weten te finishen in de 2,4uur van Spa. Je bent echt helemaal kapot na de 2,4 uur maar het was het waard

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar 1x gehad, in een friettent! Stond zo'n videogame kast. Begon met zwermen aliens in golven van links naar rechts afdalend, die je af moest schieten. Steeds meer, sneller, terugschietend. Het ultieme level bevatte 1 groot spaceship, met een core boven een dikke bodem, die core moest je eruit schieten om te winnen. Tussen bodem en core nog een horizontale band die van links naar rechts bewoog, en waar je daar waar de bodem het dunst was, wat gaten in moest schieten. Dan weer snel naar het midden een weg door de bodem hakken naar de core, en dan dat dalende spaceship zo laag dat je in je eigen geschoten gat komt te zitten, en net op het laatste moment het gat in de horizontale band op de juiste plek om de core te raken. Free game!
Maar die heb ik aan een ander gegeven, ik voelde mijn hart in mijn keel bonken, zweetdruppels liepen achter mijn oren naar beneden, trillende vingers, helemaal hyper. Nooit meer gehad, al kwam trackmania nations soms dichtbij. Niet de slaap kunnen vatten omdat je alleen die railings ziet voorbijkomen en autootjes hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:05
Tja daar heb ik wel zoveel momenten van gehad.....

Voorbeeld: Far cry met je net nieuwe geforce 5900XT toen die net uit was 8) .
Zelda ocarina of time met mijn nintendo 64 geweldig zowel grafisch als het speelplezier.
Perfect dark, ik durf de catridge niet meer in de opening te stoppen ben bang dat ik zo weer verslaafd raak _/-\o_ .
En tja wat meerdere mensen al hebben gezegd een raidbaas downen met 40 man in wow.
In ons geval was dit ragnaros ;) .

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
Eigenlijk maar 1 spel, en dat is Strike Force, mod voor UT.
Zo'n geweldige jaren, kleine community waar iedereen elkaar kent, altijd super gezellig op welke server je ook speelde. En dan clan wars, altijd spannend.

Strike Force is voor mij de beste game ooit, en denk ook niet dat er ooit nog een game komt, die mij zoveel plezier en spanning zal gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 10:00

rCk

Bij counterstrike source op een war, dat ik 3x een "ace" maakte, 5 kills in 1 ronde, vanaf de pistol round af. Ik stond 18-0 na 3 rondes (+1 bomb defuse), toen leavede die knakkers al omdat ze dachten dat ik cheatte.
Prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icyx
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

icyx

chown -R us ./base

Mijn meest euforische momenten waren toch wel de volgende:
-Golden Sun 1 uitspelen, letterlijk een ge-ni-aal spel. Jeez, wat heb ik daar van genoten. Echt met recht de beste handheldgame ooit wat mij betreft.
-Zelda OoT, na het neerhakken van Gannon, als je in de lucht met Zelda aan het praten bent over wat er 'nu' moet gaan gebeuren. Dat vond ik ook wel erg gaaf.
-Soul Calibur 2, wat heb ik daar met mijn broertje en een vriend ongelofelijk spannende potjes gehad. De top battle was ooit gewoon 5 rondes, 2-2 staan, double KO, en dan bij 3-3 nog een double KO, om vervolgens bij 4-4 een enorm spannende match te hebben, met perfecte timings, en dan met zo'n kleine voorsprong health te winnen dat je het nog amper zag, echt maar een paar pixels breed je health balkje :p
-Verschillende keren tijdens plot twists van Tales of Symphonia op de gamecube, wat heb ik daar bijna met open mond zitten lezen, geniaal verhaal, tot op de dag van vandaag :)

When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Halo2 online op de 360. Me favoriete map, zanzibar, 5 tegen 1 rocket battle. De hele tijd gelijk op, tot een punt of 20, en dan op een of andere manier op een dakje komen. Iedereen stuk voor stuk af knallen, heb ik uiteindelijk toch met 37-28 gewonnen :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 20:35
Vroeger... :P

Shogo: Mobile Armor Division

Heerlijk spel, aantal momenten dat het toch wel spannend werd, je kwam om een hoekje aanlopen en dan stond daar een reusachtige machine-spin op je te schieten.. en dan sta je in je 1tje..

1 van m'n eerste schietspellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The epic battles die labger dan 2 uur duurden in versie 1.04 van Natural Selection (beste half-life 1 mod en beste game ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-10 13:36

SD5k

>4&X

Alle drie de Metal Gear Solid delen staan wel erg hoog bij mij (met uitzondering van de gigantische anticlimax die het einde van MGS2 moet voorstellen |:( ), die verhalen zitten zo geweldig goed in elkaar. Ik kan dan ook niet wachten totdat deel 4 op de PS3 uitkomt en alle losse eindjes op hun plek vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder twijfel Q3 InstaGib, dat spel heeft me overigens behoorlijk wat nachtrust ontnomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Capa schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:11:
Je speelt wat met een AK47 en je verliest... Je zegt tegen je zelf: "Ok nu heb ik er genoeg van, tijd voor de AWP" en je score schiet omhoog, das lekker :9
Zeer herkenbaar :D
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:58:
+1 :)
[b]DarkFlow schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 16:05:[/b

Ik scoorde de gelijkmaker letterlijk in de allerlaatste seconde.
_/-\o_

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UT2k4,oud dat wel,maar als je in een server zit waar er twee man zijn aan t botten en je wint nog van die gasten,............kicke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Laatst online: 07:05

_Apache_

For life.

In ogame, een MMORPG waarbij 5 spelers van buiten de top25 op de nummer 1 doken en hem nog neerhaalde ook..Het was super spannend de laatste minuten, we moesten een nacht lang plannen en uren wachten voordat de schepen op hun plaats waren. En tot op de laatste seconde was het spannend, is hij ie online? is ie offline.. Tot we het gevechtrapport binnenkregen.. Total knock out! _/-\o_

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonnoeboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Smurf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:07
Mooiste game moment, dat is zeker Empire Earth...

Ik vond het altijd prachtig om een gigantisch leger te bouwen om dan in een keer de kaart schoon te vegen. Meestal waren de legers zo groot dat m'n pc het niet aankon en flink begon te stotteren, maar zelfs dat kon de pret niet bederven.
Het klinkt misschien raar, maar het was een kick als de hele kaart blauw kleurde van mijn manschappen. (Ik was meestal blauw :) )

Ooh als ik er aan terug denk... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Hehe Had ik ook bij Aoe2 TC, ik weet zelf hoe lastig en hoe WOOOW het in begin was als ik resignde en ik zag de kaart helemaal gekleurd (enemy), later als ik beter werd was het net anders.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:58

backupdevice

No Risk , Full Push

Lang geleden, UT99 Instagib CTF. Eternalcaves

In mijn eentje de vlag verdedigen tegen 8 aanvallers, ik maak ze alle 8 dood, maar na een tijdje pakt er toch een de vlag, ik ga erachter aan, knal er nog een paar dood. Vijandige vlaggendrager ( rood ) komt bij zijn vlag, springt er naar toe, ik schiet, raak....

GODLIKKKKKKKEEEEEE _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ -=OebiDoebiPaT=-

Meteen daarop dood :/

[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 20-07-2007 09:29 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooiste en leukste game ervaringen zal wel met CS (in zijn beta tijd) zijn geweest denk ik. Vooral leuk om met ongeveer 6 clanleden en 10 regulars tegen 16 onbekende spelers op een public server spelen. Maps zoals cs_assault & cs_747 heb ik leuke momenten beleefd zowel fun als sportief.

Die tijd toen AWP altijd 1 hit, 1 kill was en de mp5 nog ruulde O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:21
UT99 iCTF. En dan op gauntlet met een 5 dubbele M M M M M MONSTERKILL en een dominating bij rode base de vlag binnenbrengen naar blue base als je halverwege de map al weer 5 respawners aan je kont hebt hangen :D

edit:
Godlikejes zijn ook altijd leuk ja

[ Voor 12% gewijzigd door Sypheron op 20-07-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:51
In de MoHaa clanbase eurocup als laatste over zijn om er vervolgens met de sniper 4 achter elkaar binnen 30 seconden in close combat neer te schieten (om vervolgens de ronde nog te verliezen :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamepie56 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:43:

Heerlijk spel, aantal momenten dat het toch wel spannend werd, je kwam om een hoekje aanlopen en dan stond daar een reusachtige machine-spin op je te schieten.. en dan sta je in je 1tje..

Die heb ik ook nog gespeeld _/-\o_

Nog vroeger.
Duke3D
multiplayer, met respawn monsters en net te vroeg weer een hele horde ijselijk schreeuwende monsters loslaten waardoor je weer heftig moest gaan knallen.

suck it down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:11

Damian

Insane Obtrusion

Mijn oude Counterstrike dagen. Samen met een vriend in de 2on2 tier van Clanbase bezig geweest.

Voor elke officiele wedstrijd, eerst helemaal klemdrinken met redbull, dus helemaal strak achter de pc, en dan een wedstrijd tegen de nummer 1 van de tier doen, en dan winnen, das echt heerlijk.

We stonden uiteindelijk 2de van 2on2 NL ladder, erg gaaf (ik wil die tijd terug :()

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 11-10 11:23

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gamepie56 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:43:

Shogo: Mobile Armor Devision.

Enige spel in zijn soort. Super die grafische stijl en dat bloed echt heerlijk. Als mech was het easy, zelfs met sommige 'bazen' was het een eitje, vaak door kleine scriptfouts waardoor je ze kon killen buiten hun sightrange zonder enige reactie van hun.

Vooral de scene in de kelder met die tank is echt moeilijk.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Laatst online: 07:29

KroeT

[...]

Mijn beste game-ervaring is een filmpje. Was er zelf niet bij, maar ben nog nooit zo vrolijk geworden van ongeveer 5 seconden game-beelden (en geluiden :P)
http://www.youtube.com/watch?v=LkCNJRfSZBU

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroeT schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:48:
Mijn beste game-ervaring is een filmpje. Was er zelf niet bij, maar ben nog nooit zo vrolijk geworden van ongeveer 5 seconden game-beelden (en geluiden :P)
Wat gebeurd daar dan wat zo leuk/bijzonder is? :)

sorry, ik speel geen WoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 09-10 14:46

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 13:14:
[...]

Wat gebeurd daar dan wat zo leuk/bijzonder is? :)

sorry, ik speel geen WoW
dat vroeg ik me dus ook al af...denk ook dat het komt omdat ik geen speakers op mijn werk heb :P

Zat zojuist te denken, heb er nog eentje :

UT99 Instagib DM public server... al een kleine 5 minuutjes rondlopen in je uppie op een server omdat je aan het wachten bent op een paar vrienden die dezelfde server in zouden komen...
Hoor je via je koptelefoon dat er alvast 1-tje aankomt... hij spawnt en ik knal hem per direct overhoop... die reactie die ik toen te horen kreeg was hilarisch :

"*schrikt wezenloos* Wooooooooooow, w.t.f. help, wat doe je"

Ik heb nog nooit zo gelachen :P

edit:
edit : typo

Nog een toevoeging :

Keertje gehad dat ik niet doorhad dat mijn geluid achterlijk hoog stond op mijn koptelefoon, was dus aan het rond huppelen bij een private server UT99 I-gib TDM, vervolgens je koptelefoon op doen en een halve seconde daarna overhoop geknalt worden en dit geluid dus achterlijk hard in je oren krijgen...

ben nog nooit zo geschrokken :P :+

[ Voor 19% gewijzigd door KatirZan op 20-07-2007 13:41 ]

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeromeB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-08 21:56

JeromeB

woei

Al die verhalen over UT InstaGib zijn zo herkenbaar. Ik heb het spel gisteren maar eens opnieuw geïnstalleerd, er wordt gelukkig nog redelijk veel gespeeld op de servers. Jammergenoeg bak ik er niet veel meer van en de fun-servers zijn niet meer zo fun.

Andere goede momenten voor mij waren het uitspelen van Tony Hawk's Pro Skater 2 en de keren dat ik Street Fighter II op de SNES speelde toen ik nog jonger was.

Mijn beste ervaring was F-Zero: Maximum Velocity op de GBA. De eerste keer dat ik het spel opstartte was ik teleurgesteld, maar na een uurtje spelen werd ik ontzettend blij. Dat gevoel wanneer ik weer een klasse had uitgespeeld, onbeschrijfbaar. Ik heb het hele spel (alle moeilijkheidsgraden) in twee weekjes uitgespeeld en daar heb ik erg veel plezier mee gehad. Ik vind het nog steeds jammer dat ik de vervolgversies nooit heb gespeeld.

PC load letter? What the fuck does that mean?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Leuk topic, voor mij staan me de volgende dingen nog goed bij:

Volledig ongeslagen de NFSU2 compo van een man of 35-40 winnen op een lanparty (TiMeS) :). Alleen in de finale was het fucking close - zo close dat de auto van m'n tegenstander af en toe in beeld kwam achter m'n eigen auto (3rd person view), dan voel je je toch knap gestresst want één foutje en je verliest. In dezelfde race ook nog één bocht zo strak genomen dat de wagen iets door de muur aan de binnenkant van de bocht clipte. Echt vreemd, ook nog nooit eerder gehad. Maakte me gelijk zorgen over beschuldigingen van cheaten. Die bleken er achteraf ook te zijn geweest, mensen geloofden niet dat ik zóveel sneller was :P.

Dezelfde stress was de oorzaak van het nipt verliezen van de TMN compo het jaar erna; de hele compo lang (met ook 40 man ongeveer) aan kop gestaan maar tijdens de finale té veel willen en dus té veel fouten maken. Toch nog derde geworden en verloren van vrienden, dus dan mag het :).

Ook leuk om naar te kijken zijn Blobby Volley wedstrijden op dezelfde lanparty. Er zijn daar elk jaar een paar gekken die zó goed zijn dat potjes soms echt drie kwartier duren 8)7. Hoe zo'n suf spel eigen zó súperspannend kan zijn.

Urenlang Instagib in Q3 in Q3_DM17 of rossen in fy_poolday met CS (al dan niet deatchmatch). Zeker bij die laatste zit je qua reactievermogen op een gegeven moment echt op een leip niveau; je schiet al voordat je door hebt dat je iets ziet.

Andere fijne herinneringen zijn Grand Prix 2, eindeloos rondetijden verbeteren of meerijden met F1 op de tv :P - hele wedstrijd met pitstops en alles. Talloze potjes RA2 via internet of lan, altijd vet. Of na vele frustraties blijven doorzetten en uiteindelijk een hele ronde je wagen op de baan houden (met stuurtje) in Grand Prix Legends. Uiteindelijk ook de Nordschleife een keer foutloos lappen.

Overigens weet ik niet of hier veel lanparty gangers tussen de tweakers zitten, maar ik kan je zeggen, de sfeer daar qua gezelligheid en competitiegevoel voegt zóveel toe aan het gamen. Zeker de moeite waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

Met een drijfnatte muis Half Life 1 spelen, in het donker natuurlijk .... daar heb ik inderdaad toch erg mooie game ervaringen aan overgehouden - HL1 blijft voor mij nogaltijd een van de beste "verhaal sterke" FPS'n.

Multiplayer Falcon 4.0 missies - vooral 87th VFW LANs ... daar toch met zweet op het voorhoofd menig complexe missie gevlogen met 15 andere "Stray Dogs".

Verder blijven spelmomenten in Wasteland, Fallout 1, Micrprose Grand Prix 1 en 2 (100% distance races met pitstops etc) en EF2000 in het geheugen gegift als "bijzonder mooie momenten" :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Super Mario Bros. level 1.3 uitspelen.

Alles daarna maakte minder indruk.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KroeT schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:48:
Ik had dit verhaal ooit gelezen in de Spits of METRO 1/2 jaar geleden , weet niet precies meer welke , maar toen lag ik al in een deuk, nu het gezien te hebben op youtube is het extra/ nog leuker . Ben geen WoW speler maar ken het wel een beetje en eigenlijk is het verhaal pas leuk als je uitlegt wat er allemaal gaande was voordat ze dit bereikt hadden en wat er nu uiteindelijk gebeurd , voor sommige is dit niet te begrijpen omdat er teveel gebeurd in het filmpje op het einde . Volgens mij zat het zo , veel Wowclanners bij elkaar proberen samen de tactiek te overleggen hoe ze deze grot gaan bestormen , belangrijk is dat iedereen precies weet wat te doen omdat ze nogal veel tijd erin gestoken hebben om dit te bereiken , ze zitten dus uitgebreid elkaar te vertellen wat de tactieck moet zijn maar Leroy Jenkins zit niet mee te luisteren want zat weet ik veel wat anders te doen dus , zodra Leroy weer achter zijn PC zit begint die meteen de grot te bestormen en de rest ziet dat helaas zo gebeuren en gaat maar achter meneer Jenkins aan , de hele stratagie valt dus in duigen en ze worden finaal in de pan gehakt , zoals te horen valt nemen ze dit hem niet in dank af .
Werelds dit ! In de krant zeiden ze al dat Leroy met een grote aanvalschreeuw ze eigen naam scandeerd en in de attackmodus gaat , dat is helemaal top als je dit echt zo gebeuren .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Final Fantasy 7, beste spel wat ik ooit heb gespeeld. En dan na anderhalf uur sephiroth (eindbaas voor diegenen die het spel niet kennen) verslaan, dat was wel mij über-gaming moment.

En inderdaad in race games, als je net zo snel bent als je tegenstander, of die zijn nog net iets sneller, maar dan toch weten te winnen.

Oh ja, nog 1. Pro Evo Soccer 6, laatste wedstrijd van het seizoen van die taferelen als afgelopen seizoen in de eredivisie en toch kampioen worden met PSV!! Was ook zeker niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeon21
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07-2022
Jedi Knight Dark Forces - Speelde dit spel tot in de vroege uurtjes en heb nooit zoveel gezweet als toen ik voor het eerst de Dark Troopers (?) tegenkwam. Echt memorabel spel.

XCOM Terror from the Deep - Ongelovelijke creepy sfeer. Begeleidende muziek en gameplay waarbij Alien de film net als Teletubbies overkomt (nou ja, niet helemaal :P)

Diablo 2 - Itams itams. Een singeplayer verhaal om echt even je RL een week stop voor te zetten. Of 4 weken :P En in latere fases nóg verslavender door de zoek naar de beste items.

Eve Online - Nou, toen ik door LAG bijna mijn mothership dreigde kwijt te raken, kreeg ik de adrenaline te voelen van een 12 jarig pubertje die betrapt wordt op het lezen van de Playboy :P Ook het aanwezig zijn bij de eerste 2 Titan kills zijn het vermelden waard. Bijna euforie. Of toen ik zowat alleen de eerste twee dreads van RA (jaar of 2 geleden, toen ze nog zeldzaam waren) in mijn Moros kapot knalde, voor een moment voelde het alsof ik de wereld in me eentje aan kon. Is toch apart wat zo'n computerspel met je doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CtF -Stanjel - Cod UO. wat meega leuk kon dat zijn , vanaf 3 vs 3 , maar heb er nog 203 andere leukste en allerbeste ervaringen-en maar UO ctf was mijn spelletje voor plezier

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2007 12:20 ]

Pagina: 1