"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
[ Voor 10% gewijzigd door Zr40 op 19-07-2007 00:10 ]
Zoals HlpDsK zegt, zie het als twee afzonderlijke layers en ga met beide frunniken tot je het gewenste effect krijgt.
Misschien vind je nog wel iets nieuws!!!
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Had je niet een beetje kunnen oefenen voordat je opnam?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Thanx chem! Snapz Pro bedoel je?
Nu vanaf de mac: Hoe hoekje van papier "optillen"
Hmm, volgens mij is het vrijdag... Dalijk met al mijn collega's naar bruiloft van een van hen. Niemand is echt serieus meer, geloof ik.
Goede is hier... (gemaakt met KRUT, open source java screen capture tooltje). Hmm, zie alleen dat menuoptie net buiten beeld valt... nu ja, voor eerste cast!
[ Voor 61% gewijzigd door Savantas op 20-07-2007 16:22 ]
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
met Snapz kan je @ OS X opnemen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd

Op deze manier haal je de hoek als het ware naar boven.

Even wit maken, en gebruik een zwarte brush met een opacity van 1%. En maak de hoek donker. Als je dat gedaan hebt, zou je hem nog mooier kunnen maken met de blur tool.

Die hetzelfde op de achtergrond, en werk het boeltje een beetje af.
Dit was gedaan in ~3min. Dus als je er even 15 min voor neemt zal je vast een mooie hoek moeten kunnen maken.