[Samsung K5] Kan er geen nummers meer op kwijt / afhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik ben nu al bijna 1 jaar in het bezig van een Samsung K5 (YP-K5JQB) en nog nooit problemen ermee gehad, maar sinds de laatste instal van windows kan ik geen nummers meer kwijt op mijn mp3 speler.
Nu heb ik weer een verse windows op mijn (nieuwe) pc maar nu wordt hij wel herkend en dan instaleer ik ook de software (Samsung Media Studio, zoals alle vorige keren) maar nu kan ik gewoon niet op mijn mp3 speler komen.

- Windows herkent hem dus wel
- Als ik de K5 aansluit staat erop "connected to pc"
- Als de K5 uitstaat en ik sluit hem aan springt hij ook aan
- Bij windows hardware wordt mij verteld dat er een fout is met de hardware (geen driver oid dus)
- Verder heb ik de software al 3x opnieuw erop gezet en is de firmware nog hetzelfde
- Ook heb ik op andere pc's geprobeerd

Ik ben radeloos en ondertussen ligt er al een laagje stof op mijn K5 :'(
iemand van jullie mischien nog ideen?

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

• Jooz
[kickje]

- Heb ondertussen ook al geprobeert om hem te instaleren met Schijfstation drivers en wat al niet maar niks mag helpen

ook staat nergens anders op internet iets over dit probleem en jullie lijken mij ook niet te kunnen helpen ?

• Jooz
Nou ondanks dat ik hier geen hulp kon vinden heb ik het toch kunnen oplossen.

Alles van de PC af (voor de k5 dan) en via de CD de software opnieuw erop > reboot > software eraf en via configuratie scherm > hardware de MP3 opnieuw geinstaleerd (via windows drivers zelf) nu werkt alles perfect.

Vraag me niet hoe die bovenste nu heeft kunnen helpen maar het helpt dus ben ik weer blij :9

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Samsung mp3 spelers zijn sowieso mèrde.

Ik heb zelf een YH-820MC(oud model), harde schijf was door slijtage kapot gegaan(is wel gratis gerepareerd) en de hoofdtelefoon aansluiting was kapotgegaan(soldeerpunt was losgeraakt omdat de jack in te klein was en je dus erg hard moest drukken om een plug erin te krijgen).

En inmiddels krijg ik als ik m in explorer probeer te openen een i/o fout.

En verder nog veel meer problemen.

Geen samsung mp3 speler voor mij in de toekomst.