Toon posts:

USB stick aan directory A koppelenm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Aan het einde gekomen van mijn opleiding mag ik werken met een DOS progje uit 1994. Niets mis mee natuurlijk als het gewoon werkt. In dit geval werkt het dus niet helemaal correct. Het is een conjoint analyse programma en ik heb nu 20 klanten dat progje in laten vullen en nu geeft ie aan dat de limiet bereikt is van de field disk. Ik wil nu een nieuwe field disk aanmaken maar dat moet op de A of B directory. Nu zit er op mijn laptop geen A schijf, en moet ik dit dus omzeilen. Ik wil nu op een USB stick de data opslaan. Hoe kan ik dat doen? Iemand suggesties

Als er iemand kan helpen met het programma graag. Het is een Adaptive Conjoint Analyse programma van Sawtooth versie 4.0. Weet iemand hoe ik meer respondenten/klanten in kan stellen bij het bestaande klantenbestand. Misschien weet iemand ook in welk bestand de data opgeslagen wordt. Ik kan het namelijk via het programmaatje bereiken maar weet niet waarin het opgeslagen wordt. Ik wil het graag back uppen.

Ik heb bij sawtooth zelf navraag gedaan en met hun tips ben ik er niet uitgekomen. Mijn docent en meerdere docenten hebben me ook niet kunnen helpen. Een ander programma is geen optie: te duur en te weinig tijd.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-02 22:09

IEF

Why so serious?

kun je niet met subst een directory koppelen van de USB stick aan drive A: ?

Anders kun je filedisk gebruiken, om floppy disk images te mounten als A: of B: