Psp functioneert niet naar behoren

Pagina: 1
Acties:
  • 1.263 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-11 16:17
Ik heb sinds 9 maanden een PSP. Veel plezier mee, je kan er echt alles mee doen. Maar nu heb ik een groot probleem.

Sinds gisterochtend wil mijn psp niet meer aan. Als ik de on/off switch gebruik aan de zijkant van de psp, gaat de groene LED branden, het led van de memstick knippert heel even, en dan valt ie letterlijk dood... Er gebeurt helemaal niks meer. Het scherm staat wel aan, maar er blijft zwart beeld. De UMD-drive draait niet meer (meestal als je de psp opstartte hoorde je de UMD draaien), Stand-by functie wil ook niet meer.

Ik heb echt alles geprobeerd. De memstick eruit halen en opnieuw aanzetten, de UMD disc eruithalen werkt ook niet. De psp zonder batterij aan de oplader zetten en aanzetten werkt ook al niet. Echt alles.
Ik weet echt niet wat het probleem kan zijn.
Ik draai al wel sinds het begin Custom Firmwares, maar afgelopen maand niks nieuws opgezet.
Daarom juist, als je CF's hebt, kun je als je je psp opstart naar het Recovery Menu gaan. (tijdens opstarten Rechts inhouden) Dit werkt ook niet. Het is een raadsel.

Nu weet ik niet of het slim is om deze naar Sony terug te sturen vanwege de CF's.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, en zo ja, wat moet er aan gebeuren?
Heeft verder iemand hetzelfde probleem?

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Aangezien de PSP een (portable) console is:

PMD --> SPV

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-11 16:17
Ow jongens, wat zijn we actief op dit forum.. terwijl er op de homepage duizenden mensen online zijn...

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jorian29 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:13:

Nu weet ik niet of het slim is om deze naar Sony terug te sturen vanwege de CF's.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen, en zo ja, wat moet er aan gebeuren?
Heeft verder iemand hetzelfde probleem?
Ik denk dat het gewoon een brick is, zo te lezen. Had laatst precies hetzelfde, maar dat ik dan wel na een mislukte FW update. Sony (Moduslink, het rep. center) ziet dit als het goed is niet, dus je zou hem kunnen terugsturen. Ik had een PSP vanaf launch, dus had sowieso geen garantie meer, kostte me 89 euro. Heb volgens mij een compleet andere PSP teruggestuurd gekregen (met meer dode pixels :( ).

Verwijderd

hallo allemaal ( net nieuw op het forum )
Ik heb een psp Slim en Lite , er zat een software versie van 5.02 op. Toen vervoglens heb ik hem door iemand laten downgraden naar een software versie M33 genaamd. Maar ik kan mijn psp niet opstarten , resetten etc.
Ik krijg het welkoms scherm dan niet getoont alleen de achtergrond. Kan iemand mij hierover meer vertellen op een forum een vraag stellen is op een forum een antwoord krijgen :)

met vriendelijke groet,

Bart

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 10-09-2009 10:11 ]

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:10

Nemesizz

Untouchable

M33 is volgens mij custom firmware en die werkt niet op de nieuwere PSP's (meende alleen de 1000 serie, dat zijn de eerste, misschien nog op de 2000 serie maar zeker niet op de 3000 serie).
Het is bovendien niet toegestaan om die custom firmware te gebruiken (daarom doet Sony er ook steeds vanalles aan om het keer op keer te blocken).

Gewoon zorgen dat je de orginele firmware er weer op krijgt, anders kun je gewoon niks met die PSP.
Pagina: 1