Toon posts:

Zepto Vs Packard Bell

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben pas actief op dit forum en dit is mn eerste post, dus een beetje geduld met me hebben ;)

Ik ben op zoek naar de ideale laptop voor mij en heb het al kunnen beperken tot volgende 2 :

Packard Bell MB85-P-009
Deze heeft voor mij als grote voordelen de Geforce Go 8600, weliswaar met 'slechts' 256Mb VRAM, T7300 processor, 2gb RAM (667MHz) en HDMI support (niet dat ik dit normaal veel ga gebruiken, maar is een leuke gimick), en last but certainly not least... een numerisch toetsenbord ! Nadeel is dan weer de schermresolutie met slechts 1280x800. Grote onbekende is de beeldkwaliteit zelf.
Dit toestelletje kan ik vastkrijgen voor ongeveer 1250 €, perfect binnen budget.

Dan is er de Zepto Znote 6625WD. Vergelijkbare specs met wel de 512MB VRAM versie van de Geforce Go 8600, en 800MHz RAM. Groot voordeel is de schermresolutie, en verder dezelfde onbekende als de PB, nl beeldkwaliteit. Verder zou ik 'm ook wel nemen met een hybride HD (merkbaar voordeel??)
Alleen jammer dat 'm dik 250 € buiten budget is, maar als het echt kop en schouders boven de PB uitsteekt zou ik het er nog wel voor over hebben.

Favoriete bezigheden met mn huidige, doch zwaar verouderde, Acer Aspire 1500 is of course internetten, soms gamen (vooral racers&sims), het gebruikelijke ge-office, het hele divx-gebeuren en fotobeheer (geen echte fotobewerking).

Nu zou ik gaag wat -liefst gefundeerde- meningen horen over voor en na van beide..

Groeten,

Bart

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:01
Ik heb me er ook maar pas kort geleden wat meer in verdiept omdat ik wat aan wilde schaffen. Maar over Packard Bell hoor ik nooit zulke denderende verhalen. Lijkt me stug dat er voor dat geld niet ook laptoppies van bijvoorbeeld Toshiba, HP of Asus beschikbaar zijn. Kwaliteit van de zelfbouw laptops zoals BTO of Zepto is volgens mij ook prima in orde.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

D-e-n schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 21:13:
Kwaliteit van de zelfbouw laptops zoals BTO of Zepto is volgens mij ook prima in orde.
Juist! Ik zou nooit voor 'n PB laptopje gaan :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• mvt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 17:42

mvt

ja ik ja

Aan de resolutie te zien heeft ie een 15" beeldscherm. Als je een hogere resolutie wilt op die diagonaal zit je vaak in een klasse hoger te zoeken. Of je moet naar een 17" kijken
[b][message=28421582,noline]Lijkt me stug dat er voor dat geld niet ook laptoppies van bijvoorbeeld Toshiba, HP of Asus beschikbaar zijn. Kwaliteit van de zelfbouw laptops zoals BTO of Zepto is volgens mij ook prima in orde.
Volgens mij zit HP nog met de Go 7600 serie in zijn laptops.

schandalig duur systeem, schandalig hoge 3d mark score, volgend jaar toch maar wat eerder mijn verlanglijstje opsturen naar Spanje, anders blijft dit gelul

Verwijderd

Topicstarter
mvt schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:58:
Aan de resolutie te zien heeft ie een 15" beeldscherm. Als je een hogere resolutie wilt op die diagonaal zit je vaak in een klasse hoger te zoeken. Of je moet naar een 17" kijken

[...]
Volgens mij zit HP nog met de Go 7600 serie in zijn laptops.
Zijn idd beiden 15.4 beeldschermen. Zepto heeft de hogere 1680x1050 resolutie.
17" is gewoon té groot, moet nog een beetje draagbaar zijn. Ik zou zelfs voor de 14.1" 6114WD van Zepto gegaan zijn, ware het niet dat ik de 6625WD stukken mooier vind, en voor een meerprijs van 50 € moet je 't ook niet laten een maatje meer te nemen hé..

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 22:49:
[...]

Juist! Ik zou nooit voor 'n PB laptopje gaan :)
Waarom niet ??

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-11 18:12

Turkish

zhé germans

bartekev dit soort topics zijn niet meer toegestaan in CSL zie onze policies.
Jouw topic gaat dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.