[X360] GFX stuk?? Ruis in textures...

Pagina: 1
Acties:

• DarkWingDuck
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-05 01:53
Ik heb pas Lost Planet gespeeld. Mijn broertje had die gekocht en we speelden toen op onze tv beneden. Daar waren een hoop textures (vooral sneeuw) erg wazig en vol met "ruis". Ik dacht dat het wellicht door de non-HD tv kwam.

Nu heb ik echter sinds pas m'n Dell 2407WFP in huis en speel ik alles op FullHD. Forza, DoA4, N3, VirtuaTennis3 en een hele lading aan demo's werken uitstekend. Totdat ik vandaag ff de demo van Deadrising had gedownload en speelde... Wederom de vern**kte textures in zowel cinematics als ingame... Ik ben bang dat het m'n graphics kaart is en dat ik 'm op zal moeten sturen :S :( Iemand hier ook ooit iets van gezien? Wellicht iets van 'n optie of wat dan ook (lijkt me sterk, maar toch). Hoop dat 't zo op te lossen valt, heb weinig zin om 'm op te sturen, maja als 't moet dan moet 't.

Afbeeldingslocatie: http://aycu33.webshots.com/image/21552/2002823787825217397_th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/20329/2002862358969661527_th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://aycu04.webshots.com/image/22283/2002891876363507110_th.jpg

Laten we lekker link gaan doen!!!

Verwijderd

Wat ik zover heb gelezen in de 360 topics is dat problemen met de graphics een voorbode kunnen zijn van red ring of dead..
De dvd is geheel krasloos?

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:17
Die is duidelijk kapot. Je kan er natuurlijk wel zelf iets aan doen, er zijn genoeg tutorials op internet te vinden hoe deze problemen te verhelpen zijn, maar dan moet je je xbox opmaken en dan vervalt je garantie. Gewoon opsturen dus.

• DarkWingDuck
Ja heb vanmiddag gebeld, wil 'm eigenlijk nog niet opsturen ivm de vakantie -_-

• lethalnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-02 18:04
grafishe storingen zijn inderdaad de voorbode van de ring of death.....mijne ook net terug van de repair

maar als dit het enige spel is waar dit voorkomt denk ik niet dat dat het is.......

• DarkWingDuck
het is bij (wat ik nu dus weet) Lost Planet (full), GoW (full), DeadRising (demo) en ook bij Crackdown (demo).

Ik stuur 'm na de vakantie op, dan is ie (als 't goed is) nog binnen voor Halo en GTA uitkomen ;)

• TheDukemaster
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 19:41
Ik heb precies hetzelfde. Vooral met gears of war valt het op, constant die rare textures vooral op de gezichten. Had laatst zo'n extra koeldingetje gekocht maar mocht ook niet helpen. Moet hem ook maar eens opsturen dan.(heb er een van dag 1 2005, kan ik hem dan gewoon gratis laten repareren?).

• DarkWingDuck
Ja, dit is kosteloos (er van uit gaande dat je nog garantie hebt :) ).

Ik heb de mijne bij de MediaMarkt gehaald en ook direct 'n nieuwe gekregen daar :D _/-\o_ (had de mijne nog geen 3 weken).

Merk ook dat deze wel 'n stuk stiller is :S Tot nu toe geen problemen meer.

Pagina: 1