Entourage + ontvangstbevestiging

Pagina: 1
Acties:
  • 1.037 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik heb gegoogled en gegoogled. discussies gelezen over mensen die het handig vinden en mensen die het haten als ze er een krijgen.... Maar de oplossing is ogenschijnlijk niet vindbaar...

Hoe stel ik ontvangstbevestiging in, in entourage?

P.s. ander vraagje, als ik een MacBook Pro heb 2,4GHZ 2 GB enz enz kan het dan kwaat als ik deze wil opladen met een 60W adapter (van een MacBook), ipv de 85W Adapter die ik erbij heb gekregen?

dank! :+

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

het kan kwaad voor die adapter van de macbook ja, want die is lichter dan de vereiste adapter.
Alhoewel alleen opladen (en niet tegelijk ook gebruiken) misschien wel zou gaan.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:08

AceRimmer

What a guy...

Het kan, maar het dan geldt het voor ALLE berichten die je voortaan verstuurd...

Dit stel je in door via het menu Extra > Accounts.
Dubbelklik het gewenste account.
Ga vervolgens naar de tab Opties
Vul onder "Extra kopteksten" Disposition-Notification-To toe met als waarde je e-mail adres.

en ja, die meldingen zijn irritant :+

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
Ik las dat het een optie was die vanuit de Windows omgeving gecreëerd was.... naja toch iets handigs van die MS knakkers :D

Mwa het is inderdaad vervelend.... maar als je echt zeker wilt zijn dat iemand jou mail leest, en jij bent de persoon die het moet regelen (en je kan het eisen dat ze je mail lezen), is het toch verdomde handig!

....

Ey maarum.... Die opladen mol ik dus als volgas mijn mac gebruik en oplaad? Die oplader zal me echt gestolen worden, zolang ik mijn batterij maar niet mol, of erger de Mac zelf :'(

Dell heeft ook een aantal verschillende laders (65W en 80W ofzoiets), en ik weet daarvan dat opladen (en eventueel de performance) van de laptop langer duurt en lager kunnen zijn door gebruik van een adapter, minder dan de aanbevolen standaard. Er wordt echter niet gesproken over schade.... toch gek...

thx anyway

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.