It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.
Gewoon een simpele shell exec ? desnoods maak je ergens een batch file aan of doe je start.exe bestandsnaam.pdf
Waarom zou je daar een extra plugin voor nodig hebben
Je hebt die plugin zo ie zo nodig om een extern bestand aan te roepen. Maar ik heb nu dus een batch file gemaakt met daarin de naam van de pdf die geopend moet worden. Alleen op win98 werkt dat niet. Hoe moet script er dan uit zien?
It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.
Gods Lonely Man schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:34:
Je hebt die plugin zo ie zo nodig om een extern bestand aan te roepen. Maar ik heb nu dus een batch file gemaakt met daarin de naam van de pdf die geopend moet worden. Alleen op win98 werkt dat niet. Hoe moet script er dan uit zien?
code:
1
2
| echo Het is inmiddels 2007. tijd om te upgraden vanaf je besturingssysteem 9 jaar oud is pause |
?
Maaruh serieus, ik zou het je niet kunnen zeggen, dat is kennis die ik al 5 jaar uit m'n hoofd verbannen heb.
De klant wil dat het werkt in win98, dus ik heb niet echt veel keuze..
Maar er hoefde dus alleen start voor te staan:
"start filename"
Maar er hoefde dus alleen start voor te staan:
"start filename"