[DIRECTOR] pdf openen in Acrobat 8

Pagina: 1
Acties:

• Gods Lonely Man
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-02-2024

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

Topicstarter
Ik probeer met Macromedia Director MX een pdf te openen. Deze functie zit er standaard niet in en daarom heb je een plugin/Xtra nodig. FileXtra4 of Buddy API. En dan kun je met de volgende code:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
//Buddy API
OK = baOpenFile( "bestandnaam.pdf" , "Normal" )

//of met FileExtra
fxObj = xtra("FileXtra4").new()
pdfApp = fxObj.fx_FileGetAppPath(".pdf")
fxObj.fx_FileRunApp(pdfApp && QUOTE &the moviePath&file&QUOTE)
fxObj = 0

Beide werkte altijd perfect, zowel in acrobat 4 tm 7, als in Foxit reader. Alleen nu kom ik er net achter kwam dat het niet werkt met Acrobat Reader v8. :X
Als je dat hebt geinstalleerd dan start acrobat wel op, maar gebruikt het 99% systeem resources (en je ziet niets in beeld verschijnen). 8)7

Weet iemand nog een andere manier? :'(

Ik heb ook nog geprobeerd om Director een batch bestand te laten aan roepen. Met daarin simpel weg de naam van de pdf. Omslachtig, maar goed het is maar voor vijf pdf's (en het moet morgen af zijn..) Dat werkt ook helemaal. Tenminste op XP (Vista kan ik niet controleren), maar op windows 98 werkt dat weer niet... :/

Het moet natuurlijk op al twee de OS's werken. ;(

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

If it weren't for Carbon-14, I wouldn't date at all.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Gewoon een simpele shell exec ? desnoods maak je ergens een batch file aan of doe je start.exe bestandsnaam.pdf :? Waarom zou je daar een extra plugin voor nodig hebben :?

Stop uploading passwords to Github!

• Gods Lonely Man

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

Topicstarter
Je hebt die plugin zo ie zo nodig om een extern bestand aan te roepen. Maar ik heb nu dus een batch file gemaakt met daarin de naam van de pdf die geopend moet worden. Alleen op win98 werkt dat niet. Hoe moet script er dan uit zien?

It was that kind of a crazy afternoon, terrifically cold, and no sun out or anything, and you felt like you were disappearing every time you crossed a road.

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

Gods Lonely Man schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 09:34:
Je hebt die plugin zo ie zo nodig om een extern bestand aan te roepen. Maar ik heb nu dus een batch file gemaakt met daarin de naam van de pdf die geopend moet worden. Alleen op win98 werkt dat niet. Hoe moet script er dan uit zien?
code:
1
2
echo Het is inmiddels 2007. tijd om te upgraden vanaf je besturingssysteem 9 jaar oud is
pause

? :P

Maaruh serieus, ik zou het je niet kunnen zeggen, dat is kennis die ik al 5 jaar uit m'n hoofd verbannen heb.

Stop uploading passwords to Github!

• Gods Lonely Man

Gods Lonely Man

A sidekick's sidekick

Topicstarter
De klant wil dat het werkt in win98, dus ik heb niet echt veel keuze..

Maar er hoefde dus alleen start voor te staan: :/
"start filename"